مقالات

حمل و نقل وسایل منزل و اثاثیه و تجهیزات در باربری

حمل و نقل اسباب و اثاثیه و تجهیزات در باربری

حمل و نقل اسباب و اثاثیه منزل یا محل کار شامل انواع لوازمی است که در منزل یا محل کار ما موجود است. در هر خانه ای انواع وسایل و اثاثیه یافت می شود که باید در هنگام اثاث کشی تمامی این لوازم را بسته بندی و اسباب کشی نمود. این موضوع بر کسی پوشیده نیست که کار حمل و نقل اسباب و اثاثیه کاری است که به نیرو و قدرت بدنی نیاز دارد زیرا چه بخواهیم و چه نخواهیم با حمل بار سنگین در اسباب کشی مواجه می شویم. حمل و نقل اسباب و اثاثیه و وسایل سنگین کاری است که نیاز به تخصص و تجربه دارد و نیروی بدنی بالایی نیز می طلبد. اگر خوب دقت کنیم می بینیم که در منزل مان وسایلی وجود دارند که اصلا نیازی نیست آنها را حمل کنیم و به خانه جدید ببریم

در حمل و نقل اسباب و اثاثیه به نکات زیر دقت نمایید:

آیا باید تمام وسایل منزل جابجا شوند؟

قبل از اینکه نگران جابجا کردن حمل و نقل اسباب و اثاثیه منزل باشید به این مورد دقت کنید که اصلا لازم است چنین وسیله ای را حمل کنید و به منزل جدید ببرید؟ آیا حمل و نقل چنین اثاثیه ای کار عاقلانه ای است؟ به سوالات زیر پاسخ دهید.  با توجه به مثبت با منفی بودن پاسخ تان تصمیم بگیرید که آیا باید این وسیله را به منزل جدید انتقال دهید یا به آن به عنوان یک وسیله اضافی نگاه کنید.

  1. آیا این وسیله کاربردی و مفید است و علاقه مند به کارکردن با آن هستیم؟
  2. آیا این وسیله به تازگی خریداری شده است؟
  3. آیا با محیط و فضای جدید سازگار است؟
  4. آیا می توانید آن را در منزل قبلی بگذارید و بروید؟
  5. آیا این وسیله قدیمی است و نیاز به تعمیر دارد و ارزش پرداخت هزینه جابجایی را ندارد؟
  6. آیا استفاده از اقلام فعلی در آشپزخانه جدید با توجه به دکور آنجا امکان پذیر است؟
  7. آیا می توانید جایگزین مناسبی برای آن فراهم نمایید؟

به سوالات بالا پاسخ دهید.

برای خودتان مشخص نمایید که آیا ارزش دارد این وسیله را به منزل جدید نقل مکان دهیم یا باید آن را دور بریزیم؟ اگر دوست ندارید آن را دور بیندازید و هنوز قابل استفاده است می توانید آن را به کسی ببخشید. در این صورت هم خانه شما از وسایل اضافی خالی می شود هم افراد نیازمند می توانند از آنها به خوبی استفاده نمایند. بهترین کار در حمل و نقل اسباب و اثاثیه رها شدن از دست وسایل اضافی و بی مصرف است.

این کار به کاهش هزینه های حمل و نقل اسباب و اثاثیه نیز بسیار کمک می کند.

حمل و نقل اسباب و اثاثیه با تجهیزات مناسب

وسایل و تجهیزاتی در حمل و نقل اسباب و اثاثیه وجود دارد که استفاده از آنها باعث سهولت در کار باربری و اتوبار خواهد شد.

از جمله وسایل و تجیهزات حمل بار می توان به:

  • ترالی یا چرخ مخصوص حمل بار
  • پتوی حمل اثاثیه
  • کالسکه حمل بار
  • تسمه مبلمان
  • صفحات لغزنده
  • روکش های محافظ

می باشد.

اسباب کشی آسان با تجهیزات باربری مدرن

یکی از بهترین تجهیزات در حمل و نقل اسباب و اثاثیه ترالی است.

این وسیله مخصوص حمل یخچال است و می تواند وزن یخچال را کنترل کرده و حرکت آن را آسان نماید. این وسیله به ویژه در پله ها بسیار کاربرد دارد و حمل یخچال را بسیار ساده می نماید. کالسکه حمل بار نیز یک وسیله چرخ دار برای حمل و نقل اسباب و اثاثیه می باشد. این وسیله در هنگام اثاث کشی بسیار به کار می آید می توانید این وسیله را خریداری کرده و یا از شرکتهای باربری اجاره نمایید. پتوی حمل اثاثیه نیز نوعی محافظت کننده برای اشیای با ارزش هنگام حمل و نقل اسباب و اثاثیه است. شرکتهای اتوبار و باربری می توانند تعدادی از این پتوهای حمل اثاثیه را به شما کرایه بدهند.

برای جابجایی اشیا روی سطوج چوبی و در مسافت های کوتاه هنگام حمل و نقل اسباب و اثاثیه می توانید از صفحات لغزنده استفاده کنید. برای یک جابجایی ایمن و سریع استفاده از این گونه تجهیزات لازم است. این وسیله را نیز شرکت های اتوبار و باربری در اختیار شما قرار می دهند. روکش های محافظ صفحات بزرگ است که روی اثاثیه کشیده می شود و از اشیای داخل آن حین حمل و نقل اسباب و اثاثیه محافظت می نماید. از تسمه مبلمان نیز برای نگه داشتن وسایل و جلوگیری از لغزیدن آن ها می توان استفاده کرد. به جای تسمه می توان از طناب های محکم و ضخیم در حمل و نقل اسباب و اثاثیه نیز استفاده کرد.

تجهیزات حمل و نقل اسباب و اثاثیه کار اسباب کشی و حمل اثاثیه را بسیار آسان می نماید.

مراقبت از خانه هنگام حمل و نقل اسباب و اثاثیه

هنگام اسباب کشی و حمل و نقل اسباب و اثاثیه مراقبت از خانه فعلی و خانه جدید بسیار مهم است. حمل و نقل اسباب و اثاثیه می تواند به کف , دیوارها , پله ها, نرده ها و … آسیب وارد نماید. این موارد به خصوص در حمل و نقل اسباب و اثاثیه سنگین بسیار پیش می آید. گوشه های تیز اسباب و اثاثیه می تواند به گوشه های دیوارها , گچبری ها و سایر قسمت های خانه آسیب بزند.

اگر هنگام بسته بندی پیش از زمان حمل و نقل اسباب و اثاثیه به خوبی گوشه های تیز اثاثیه مثل کمدها , یخچال و … را با کاغذ یا پارچه بپوشانید و از روکش های محافظ استفاده نمایید هم به اثاثیه شما در برخورد با دیوار و درها اسیبب وارد نمی آید و هم دیوار ها و درها از آسیب محفوظ می مانند. استفاده از تجهیزات مورد نیاز در حمل و نقل اسباب و اثاثیه کاربردی بسیار عالی دارند و می توانند کار اسباب کشی را بسیار ساده تر و سریعتر نمایند.

اطلس بار یار شما در حمل و نقل بار

اگر به دنبال روشی آسان و ایمن برای حمل و نقل اسباب و اثاثیه و باربری اسباب منزل تان هستید می توانید با اتوبار و باربری اطلس بار تماس بگیرید. این شرکت همچنین در تهیه تجهیزات مورد نیاز در حمل و نقل اسباب و اثاثیه نیز به شما کمک می کند و شما می توانید تجهیزات مورد نیازتان را از این شرکت اجاره نمایید. اطلس بار در ارائه سریعترین خدمات باربری و حمل و نقل اسباب و اثاثیه دفاتر متعددی در سراسر تهران اعم از:

و … دائر نموده است.

و باعث سهولت و افزایش سرعت در کار حمل و نقل اسباب و اثاثیه مشتریان شده است.

این دفاتر در تمامی مناطق تهران تحت عناوین

جهت حمل و نقل اسباب و اثاثیه ایمن در حال فعالیت می باشند.