مقالات

بسته بندی وسایل الکترونیکی برای اسباب کشی

بسته بندی وسایل الکترونیکی برای اسباب کشی

اسباب کشی آسان و اتوبار ایمن مطمئن و ایمن یکی از مهم ترین خواسته های ما در هر جابجایی است. اما هر جابجایی نیز نیازمند آن است تا ما از روشهای مدرن بسته بندی و باربری استفاده نماییم تا بهترین نتیجه را بگیریم.وسایل الکترونیک مانند: تلویزیون، رایانه، لپ تاپ ها، تبلت ها،سیستم های استریو ، و سیستم های بازی ویدیویی بخش های جدایی ناپذیر در خانواده های امروزی است.

و معمولا شکننده هستند!
اگر شما قصد دارید که لوازم الکترونیک خود را برای اسباب کشی آسان و اتوبار ایمن بسته بندی کنید، حتما هنگام انجام این کار  احتیاط کنید. اگر قبلا قطعات الکترونیکی را بسته بندی نکرده اید و با آن آشنایی ندارید، از راهنمایی های اسباب کشی آسان و اتوبار ایمن ما در زیر استفاده کنید تا وسایل الکترونیکی خود را با خیال راحت بسته بندی کنید.

خرید وسایل بسته بندی

با خرید تجهیزات بسته بندی که برای بسته بندی صحیح دستگاه برای داشتن یک اسباب کشی آسان و اتوبار ایمن به آن نیاز دارید، کارتان را شروع کنید:

  • کارتن برای اسباب کشی آسان و اتوبار ایمن از جنس مقوایی و  ضخیم
  • مواد بسته بندی آنتی استاتیک، مانند پلاستیک های حباب دار
  • چسب بسته بندی قوی و پهن
  • برچسب ها
  • کیسه های انعطاف پذیر
  • نوار پی وی سی
  • ریسمان یا طناب و کش پلاستیکی

جداسازی اتصالات وسایل الکترونیکی

اولین گام در بسته بندی لوازم الکترونیکی در اسباب کشی آسان و اتوبار ایمن این است که اطمینان حاصل کنید که دستگاه خاموش شده و از برق جدا شده است. از آنجا که دستگاه های الکترونیکی باید برقشان قطع شود و در بعضی موارد قبل از بسته بندی قطعاتی از آن باید از دستگاه جدا شوند، به راهنمایی هایی که تولید کننده در دسترس شما قرار داده است مراجعه نمایید. برای دیدن اینکه آیا دستورالعمل های خاصی برای قطع کردن، برچیدن و جابجایی لوازم برقی وجود دارد، دفترچه راهنمای دستگاه را مطالعه نمایید. اگر شما دیگر دفترچه راهنمای دستگاه را ندارید، نگران نباشید، اکثر شرکت های تولید کننده اکنون نسخه های قابل دانلود آنلاین دستگاه ها در مدلهای مختلف را دارند.

عکس بگیرید!

می توانید برای راحتی کار در اسباب کشی آسان و اتوبار ایمن لوازم الکترونیکی قبل از جدا کردن اتصالات با استفاده از تلفن همراه خود تصویری از نحوه اتصال کابل ها به دستگاه و سپس تمام قطعات دیگر اعم از صفحه کلید و سایر دستگاه ها بگیرید. این کار به شما در زمان نصب دستگاه بسیار کمک می کند و شما خوشحال خواهید شد که این تصاویر را در زمان نصب دستگاه در مکان جدید برای تنظیم بهتر و سریعتر دستگاه در اختیار دارید. گرفتن تصاویر از دستگاه نصب شده در زمان نصب آن پس از اسباب کشی آسان و اتوبار ایمن بسیار کاربردی و راهگشاست.
توصیه می کنیم حتما این کار را انجام دهید.

لوازم جانبی را در کنار هم بسته بندی کنید

کابل ها و سیم ها را با استفاده از ریسمان به هم ببندید.
می توانید برای این کار از کش های پلاستیکی نیز استفاده کنید
و آنها را در کیسه های پلاستیکی زیپ قرار دهید.
فراموش نکنید که کیسه ها را برچسب گذاری کنید
و کابل ها و سیم ها را در جعبه همانند دستگاه الکترونیکی بسته بندی کنید.

  • تمام دستگاه های ذخیره سازی قابل حمل مانند
  • CD ها
  • دی وی دی ها
  • و هر هارد دیسک خارجی

را از کامپیوتر یا دستگاه مربوطه جدا کنید و آنها را در جای خود قرار دهید.
کارتریج های جوهر و تونر را از پرینتر جدا کنید
و آنها را در یک کیسه پلاستیکی انعطاف پذیر و زیپ بسته بندی کنید.

محافظت لوازم الکترونیکی در اسباب کشی آسان و اتوبار ایمن

با استفاده از پلاستیک های بسته بندی حباب دار که به آن بابل رپ گفته می شود و ضد استاتیک می باشد یا توسط  کاغذ بسته بندی، هر دستگاه را با دقت تمام بسته بندی کنید. از هیچ ماده ای که بتواند الکتریسیته ایجاد کند استفاده نکنید.
هر دستگاه را به صورت جداگانه بسته بندی کنید.
تا هیچ دو دستگاه در کنار یکدیگر نباشند،
که می تواند خطر آسیب را افزایش دهد.
زیرا ممکن است در اثر حرکت دستگاه ها به هم برخورد داشته باشند.
لایه ضخیم از پلاستیک های حباب دار آنتی استاتیک یا همان بابل رپ را در روی جعبه مخصوص اسباب کشی آسان و اتوبار ایمن قرار دهید. البته برای بسته بندی وسایل الکترونیکی بهتر است دستگاه ها را در جعبه های اصلی خود بسته بندی کنید اما اگر جعبه اصلی را ندارید، می توانید از جعبه های مقوایی ضخیم و 5 لایه  استفاده کنید.
به یاد داشته باشید فقط یک دستگاه را در هر جعبه قرار دهید.
دستگاه را با دقت تمام در جعبه قرار دهید.
فضای خالی را با لوازم بسته شدی مثل پلاستیک حباب دار  و یا کاغذ بسته بندی پر کنید، اطمینان حاصل کنید که هیچ فضای خالی در کارتن اسباب کشی آسان و اتوبار وجود ندارد که دستگاه بتواند در حین اثاث کشی و جابجایی اثاثیه حرکتی داشته باشید و باعث آسیب دیدن آن شود.

کارتن ها را برچسب گذاری کنید

کارتن بسته بندی برای اسباب کشی آسان و اتوبار ایمن  را با استفاده از برچسب ها نشانه گذاری کنید و یا با استفاده از ماژیک محتویات آن را روی کارتن بسته بندی بنویسید. یا روی آن بنوسید شکستنی و روی سایر کارتن های حمل بار باشد.برای راهنمایی های بیشتر در مورد چگونگی اسباب کشی آسان و اتوبار ایمن وسایل الکترونیکی تان به صورت ایمن می توانید به سایر مقالات ما در زمینه بسته بندی وسایل برای اسباب کشی آسان و اتوبار ایمن مراجعه نمایید.

پیش از جابجایی کارتن های حاوی وسایل الکترونیکی و دیگر وسایل بزرگ و سنگین مطمئن شوید که درب ها امکان خروج وسایل بزرگ را برای شما فراهم کرده اند. راه عبور خود را باز کنید و هنگام قرار دادن کارتن بسته بندی برای اسباب کشی آسان و اتوبار ایمن  در ماشین حمل بار و باربری دقت زیادی داشته باشید. نباید روی کارتن وسایل الکترونیکی حساس کارتن یا وسیله دیگری قرار دهید که باعث آسیب به آن می شود.

اسباب کشی آسان و اتوبار ایمن  اطلس بار

اگر برای انجام امور اسباب کشی آسان و اتوبار ایمن به مشاوره نیاز دارید می توانید با بخش مشاوره اسباب کشی آسان و اتوبار ایمن اطلس بار تماس بگیرید. همچنین ما در شرکت خدمات اسباب کشی آسان و باربری ایمن اطلس بار تمامی نیازهای شما اعم از وسایل بسته بندی و روش بسته بندی مدرن را برطرف می کنیم.