خدمات جابجایی وسایل و اثاثیه در تهرانپارس تهران

اطلس بار روش کم هزینه و مطمئن برای اسباب کشی و باربری تهرانپارس و سایر محدوده‌های تهران را در اختیار شما قرار می‌دهد. در صورتی که با مشکل وقت مواجه هستید و یا توانایی اسباب کشی وسایل منزل یا محل کارتان را ندارید می‌توانید با ما تماس بگیرید. تمامی مواردی که برای اسباب کشی و جابجایی نیاز دارید را می‌توانید از ما بخواهید.
این موارد شامل:

  • بسته بندی تمامی وسایل برای حمل وسایل
  • حمل بارهای سنگین و خاص
  • چیدمان اثاثیه پس از جابجایی

می باشد.
با ما می توانید با مناسب ترین قیمت اسباب کشی جابجایی تان را انجام دهید.

تهرانپارس محله ای در شرق تهران

تهرانپارس محله ای است که در شرق تهران قرار دارد.
تهرانپارس در شمال شرق تهران و در منطقه ۴ و منطقه ۸ شهرداری تهران می‌باشد. تهرانپارس از نظر مرزبندی با دیگر محلات از شمال با بزرگراه بابايي و خيابان استخر و محله قنات کوثر و مجیدآباد و کوهسار، از جنوب با خیابان دماوند و محلات آشتیانی و سرخه حصار، از غرب با بزرگراه شهید باقری و کوی نارمک و اوقاف و از شرق با بلوار پروین و محله‌های جوادیه و گلشن همسایه می‌باشد. تهرانپارس دارای چهار فلکه است و فلكه اول تهرانپارس دارای كافه‌ها و رستوران‌های متعددی است كه باعث ازدحام جمعيت و ترافيك در خيابان‌های اصلی اين منطقه شده است. شهرک حکیمیه، شهرك اميد، شهرك پار ، شهرك فرهنگيان نیز در اين منطقه قرار دارند.

تهرانپارس یکی از محله‌های بزرگ تهران است که دسترسی خوبی به سایر نقاط شهر دارد و به یکی از خورجی‌های پرطرفدار شهر هم نزدیک است که همین عوامل باعث محبوبیت آن شده و افراد زیادی متقاضی زندگی در این منطقه هستند.ساختمان‌سازی روند رو به رشدی دراین منطقه داشته و بسیاری از خانه‌ها هم نوساز هستند و حتی خانه های ویلایی نیز دراین منطقه به چشم می‌آیند.راننده‌های اطلس بار آشنایی کامل یا خیابان‌های تهران پارس دارند و به بهترین نحو اثاثیه را به مقصد مورد نظر می‌رسانند.

خدمات اطلس بار در تهرانپارس تهران

اطلس بار بهترین را برای شما رقم می‌زند این شرکت دارای بهترین و مدرن‌ترین تجهیزات است و زیر نظر اتحادیه فعالیت می‌کند و قیمت‌های اطلس بار همواره بر اساس انصاف می‌باشد و این شرکت از خوش قیمت‌ترین شرکت‌های باربری در تهران است.
متمایزترین، ایده آل‌ترین و ویژه‌ترین خدمات جابجایی را از ما در اطلس بار دریافت نمایید.تنها کافیست یکبار از خدمات‌مان بهره‌مند شوید تا شما هم به جمع مشتریان همیشگی‌مان بپیوندید.

از جمله خدمات ما می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • خدمات و سرویس 24 ساعته و شبانه‌روزی بدون هیچ محدودیت زمانی حتی در روزهای تعطیل
  • بسته بندی اثاثیه به صورت استاندارد و طبق اصول با رعایت نکات ایمنی
  • اعزام نیروهای متخصص آقا و خانم برای بسته بندی
  • استفاده از بهترین تجهیزات بسته بندی تولید شده با بهترین متریال در اطلس بار
  • حمل اثاثیه ی سنگین و باارزش توسط نیروهای متعهد  و برخوردار از نیروی بدنی کافی
  • ارائه ی مشاوره ی رایگان توسط تیم پشتیانی، با دقت و حوصله
  • استفاده از خودروهای تمیز، مجهز و جادار
  • استفاده از خودروهای مسقف برای فصول پاییز و زمستان
  • انتخاب باربری تهرانپارس از جانب مشتری

بسیاری از خانواده‌ها به دلیل کیفیت بالای باربری تهرانپارس و پرسنل خوش برخورد و متعهد آن، برای اسباب‌کشی با این مجموعه تماس می‌گیرند و این کار سخت را به کاری ساده برای خود تبدیل می‌کنند. برای آگاهی از تمام خدمات این مجموعه می‌توانید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید و از خدمات تخصصی آن بهره‌مند شوید. در زمینه چیدمان و بسته‌بندی نیز راهنمایی‌های لازم از جانب مجموعه صورت می‌گیرد تا سلامت وسایلتان حفظ شود.چند روز قبل از جابه جایی با اطلس بار تماس حاصل بفرمایید تا بتوانید اطلاعات لازم مانند روز دقیق ، تعداد تقریبی وسایل و ماشین مورد نیاز را در اختیار تیم ما قرار دهید.

باربری در تهرانپارس با ویزه ترین خدمات جابجایی