مقالات

بابل رپ بسته بندی و کاربردهای آن در جابجایی

بابل رپ بسته بندی و کاربردهای آن در جابجایی

اتوبار و لوازم بسته بندی برای یک اسباب کشی حرفه ای مورد نیاز است.بابل رپ مواد بسته بندی بسیار عالی هستند، بچه ها دوست دارند با فشردن آن سر و صدای زیادی ایجاد کنند و … اما دیگر چه؟ اگر بعد از یک اسباب کشی، خودتان را با فشردن حباب های این پلاستیک های حباب دار مشغول می کنید، در اینجا چند راه وجود دارد که می توانید بابل رپ یا پلاستیک های حباب دار بسته بندی را بازیافت کنید تا از آنها برای هدف های جدیدتری فراتر از ایجاد سر و صدا استفاده کنید.

همچنین شما می توانید از وسایل اتوبار و لوازم بسته بندی تان استفاده های خوبی داشته باشید و یا در پایان کار حمل و نقل اسباب و اثاثیه آنها را بفروشید و یا به کسی بدهید. در اینجا کارهای زیادی که می توانید با بابل رپ ها و  یا پلاستیک های حباب دار از مهم ترین وسایل اتوبار و لوازم بسته بندی اثاثیه انجام دهید را شرح می دهیم.

استفاده از وسایل اتوبار و لوازم بسته بندی در بسته بندی مواد غذایی

مواد غذایی خود را با یک لایه پلاستیک حباب دار در انتهای کیسه های مواد غذایی مجدد  محافظت کنید. این پلاستیک ها میوه های شما را تازه نگه می دارد و هنگام کشیده شدن کیسه ها در کف آشپزخانه از کبودی ها محافظت می کند و ظروف شیشه ای شما مثل شیشه های مربا هنگام افتادن یا ضربه خوردن از شکستن محافظت می شوند. همچنین شما می توانید وسایل داخل آشپزخانه را برای جلوگیری از نشستن چربی روی آنها با پلاستیک های حباب دار بپوشانید.

می توانید خلاق باشید و از این پلاستیک ها به عنوان کاور استفاده کنید.
کمی تزئینات هم چاشنی کار خود کنید.
تا کاورهای شما دارای جلوه زیبا و قشنگی شوند.

وسایل اتوبار و لوازم بسته بندی و عایق کردن پنجره ها

در زمستان، برای عایق کردن پنجره ها می توانید از بابل رپ استفاده کنید.
اگر پنجره خانه شما تمایل کمی داشته باشد، یک لایه پلاستیک حباب دار به حفظ هوای گرم داخل، جایی که متعلق به آن است، کمک می کند. پلاستیک های حباب دار بسته بندی همچنین برای حفظ حریم خصوصی در پنجره های حمام که در برابر خانه ی همسایه قرار می گیرد یک روش خلاقانه است.
با پوشاندن پنجره های بزرگ از نفوذ سرما به داخل و یا رفتن هوای گرم به بیرون جلوگیری می کنید.
این باعث می شود در هزینه های گرم کردن خانه صرفه جویی نمایید.

وسایل اتوبار و لوازم بسته بندی و محافظت از وسایل مختلف

کیف های دستی بزرگ خود را می توانید با پلاستیک های حباب دار بپوشانید.
یا:

  • چکمه های بلند
  • و کفش های مجلسی

و …
را در این کیسه های حباب دار نگه دارید تا آنها را در طول زمان به خوبی در برابر گرد و غبار و … محافظت کنید. اگر در فصل تابستان هستید می توانید وسایل زمستانی خود را در کیسه های حباب دار بسته بندی کنید و یا برعکس در فصل های سرد سایل وسایل تابستانی را در این پلاستیک ها بسته بندی و محافظت کنید. نگهداری وسایل درون این پلاستیک ها همیشه ساده تر از حالت بدون بسته بندی آنهاست.
این باعث می شود ضربه , گرد و غبار و رطوبت به وسایل شما صدمه نرساند.

محافظت از گیاهان با وسایل اتوبار و لوازم بسته بندی

می توانید از پلاستیک های حباب دار برای محافظت از گیاهان استفاده کنید!
اگر در آب و هوای معتدل و یا سرد زندگی می کنید که اجازه می دهد گیاهان گلدانی را در تمام طول سال نگهداری کنید، گلدان های گل خود را با کیسه های بسته بندی حباب دار محافظت کنید، قبل از اینکه گیاهان تان را در خاک قرار دهید آنها را با کیسه های حباب دار بپوشانید، و یک سوراخ برای رد و بدل شدن هوا در آن قرار دهید. این لایه اضافی از عایق باعث می شود که ریشه های گیاه شما در برابر سرما آسیب نبیند،
زمانی که سرما و یخبندان طولانی مدت می شود.

بازیافت وسایل اتوبار و لوازم بسته بندی

اگر شما برنامه برای استفاده از لوازم اتوبار و لوازم بسته بندی اعم از پلاستیک های حباب دار ندارید می توانید این لوازم را برای بازیافت به شرکت های بازیافت ارائه کنید. همچنین می توانید دوستان و آشنایان تان را که راه های برای استفاده از این وسایل دارند مطلع نمایید و ببینید که به وسایل اتوبار و لوازم بسته بندی شما نیاز دارند یا خیر؟
یک روش دیگر پرس و جو از دیگران یا افرادی است که قصد اسباب کشی دارند.

شما می توانید وسایل اتوبار و لوازم بسته بندی خود را به افرادی که به زودی اثاث کشی خواهند کرد اهدا نمایید یا بفروشید. می توانید برای این کار از روشهای آنلاین نیز استفاده کنید. اگر بتوانید همه یا بخشی از وسایل اتوبار و لوازم بسته بندی تان را بفروشید می توانید مقدار زیادی از هزینه هایی که برای باربری و حمل اثاثیه منزل صرف نموده اید را جبران نمایید. بهتر است اگر افرادی را می شناسید که در حال جابجایی اثاثیه هستند این وسایل اتوبار و لوازم بسته بندی را به آنها بدهید.

وسایل اتوبار و لوازم بسته بندی یک سرگرمی برای بچه ها

بچه دارید؟
آنها راه های زیادی برای استفاده خلاقانه از پلاستیک های حباب دار و سایر وسایل اتوبار و لوازم بسته بندی دارند، نگران نباشید. این که آیا آنها آن را رنگ می نمایند، خود شان را در آن قرار می دهند، و یا مانع از خروج شما از اتاق خواب می شوند، آنها می توانند راه هایی را برای سرگرم شدن و استفاده از این وسایل پیدا کنید. یک مطالعه نشان می دهد ترکاندن حباب این پلاستیک های حباب دار می تواند استرس و نگرانی را کاهش دهد.
می توانید با بچه ها همراه شوید و از یک سرگرمی جالب لذت ببرید.

اتوبار و لوازم بسته بندی با اطلس بار

شما می توانید برای خریداری وسایل اتوبار و لوازم بسته بندی با ما در شرکت باربری و اتوبار اطلس بار تماس بگیرید. اگر برای حمل بار و باربری اسباب منزل تان نیاز به مشاوره و راهنمایی دارید نیز می توانید از باربری خوب اطلس بار کمک بخواهید. فروش وسایل اتوبار و لوازم بسته بندی از کارهایی دیگری است که ما ر راستای کمک به شما انجام می دهیم. تخصص ما باربری و فروش وسایل اتوبار و لوازم بسته بندی است.
همچنین در زمینه حمل اثاثیه و بسته بندی لوازم نیز تخصص کافی داریم.