مقالات

حمل جهیزیه عروس توسط شرکت های باربری

حمل جهیزیه عروس توسط شرکت های باربری

حمل بار و حمل جهیزیه عروس یکی از کارهای سخت و پیچیده ای است که می توان از شرکت های اتوبار درخواست نمود. اصولا جابجایی جهیزیه عروس حساسیت های خاص خود را دارد و باید دقت و توجه کافی به این موضوع داشت. این امر در گذشته تفاوت های زیادی با جهاز برون های امروزی داشته است. در قدیم معمولا جهیزیه عروس شامل چند وسیله ضروری و مقداری لباس , لوازم آرایش و … می شد که آن ها را داخل سینی های بزرگ تزئین می کردند و روی اسب یا قاطر و یا توسط افرادی که لباس های مخصوص می پوشیدند و این سینی ها را روی سر می گذاشتند به خانه عروس و داماد منتقل می کردند.

این کار البته مفرح و هیجان انگیز بود و با موسیقی و ساز و آواز همراه می شد.
اما مسلما امروزه با این روش نمی توان اقدام به جابجایی جهیزیه عروس نمود زیرا اولا که جهیزیه عروس و وسایل آن به طور کل با گذشته تفاوت دارد و این حجم از وسایل را نمی توان توسط نیروی انسانی جابجا کرد. همچنین ما معمولا زمان کافی برای جابجایی انبوهی از وسایل و اثاثیه نداریم از طرف دیگر چیدمان این وسایل نیز نیاز به برنامه ریزی و زمان بندی دارد که باید از قبل به آن توجه داشت. جهیزیه ها معمولا وسایل سنگین و حساس زیادی را شامل می شوند که حمل و جابجایی آنها را بسیار دشوار می نماید. برای حمل جهیزیه عروس نیاز به بسته بندی ویژه و ماشین باربری مجهزی است تا بتوان این وسایل:

  • حساس
  • گرانقیمت
  • و نو

را بدون آسیب و خسارت به خانه جدید عروس و داماد منتقل نمود.
برای این کار می توانید از شرکت های اتوبار و باربری کمک بگیرید.

لزوم استخدام شرکت باربری در حمل جهیزیه عروس

حمل جهیزیه عروس معمولا در گیر و دار برگزاری مراسم عروسی و پیش از آن باید انجام شود.
از این رو معمولا خانواده ها فرصت کافی برای رسیدگی به تمامی امور حمل جهیزیه عروس ندارند.

ضمن اینکه استرس و نگرانی در این زمان به حد بالایی در خانواده به خصوص خانواده عروس می رسد و این استرس می تواند بر روند کلی جابجایی جهیزیه و چیدمان آن اثر گذار باشد. اما این مشکل نیز به سادگی قابل حل است. شما می توانید از شرکت های باربری و حمل بار برای حمل جهیزیه عروس استفاده نمایید. تعداد کارگر اسباب کشی ماهر و با تجربه می توانند به سرعت کل جهیزیه عروس را در زمانی کوتاه بسته بندی نمایند و سپس آنها را درون کامیون حمل اثاثیه بارگیری کرده و به سمت مقصد حرکت نمایند. کار این افراد تنها با تخلیه جهیزیه تمام  نمی شود بلکه شما می توانید برای چیدمان وسایل در جای خود از باربران کمک بگیرید.

آنها سنگین ترین و مشکل ترین وسایل مثل:

  • یخچال ساید بای ساید
  • میز نهارخوری و شیشه آن
  • آینه شمعدان
  • انواع وسایل تزئینی حساس
  • بوفه و سرویس خواب

و … را به سادگی حمل نموده و در جایی که مد نظر شماست قرار می دهند.

اقدامات لازم برای حمل جهیزیه عروس

اگر برای جابجایی و حمل جهیزیه عروس از شرکت های باربری کمک گرفته اید لازم است بدانید که پیش از آمدن باربران این شرکت ها چه اقداماتی باید انجام دهید. اگر شما تمامی وسایل عروس خانوم را تهیه کرده اید احتمالا بیشتر این وسایل دارای کارتن و جعبه مناسب می باشند. وسایل را از داخل کارتن آن خارج نکنید زیرا بهترین روش بسته بندی وسایل عروس استفاده از کارتن اصلی آنها می باشد با این کار شما بهترین مراقبت و حفاظت را از وسایل خواهید داشت.

تنها کافیست از مقداری سلفون بسته بندی و پلاستیک حباب دار برای محافظت نهایی از کارتن حمل بار و جهیزیه استفاده کنید. در نهایت با چسب نواری آن را محکم نمایید. اگر در بسته بندی وسایل با مشکل مواجه هستید و نیاز به کمک دارید لیستی از این وسایل تهیه کنید و از شرکت باربری بخواهید که افراد متخصص را به همراه وسایل بسته بندی مناسب اعزام نمایند تا به شما کمک کنند. اگر برخی از وسایل جهیزیه بسته بندی و کارتن مناسب نداشتند نیز لیستی از آنها آماده کنید و لوازم بسته بندی و کارتن بسته بندی را از شرکت اتوبار مربوطه درخواست نمایید تا بتوانید این وسایل را نیز به خوبی بسته بندی کنید. لازم است بدانید که بسته بندی جهیزیه عروس حساسیت زیادی دارد زیرا وسایل عمدتا گرانقیمت , شکستنی و بسیارحساس می باشند
از این رو نیاز به یک بسته بندی حرفه ای دارند
که این کار را شرکت های اتوبار متخصص در حمل اثاثیه منزل انجام می دهند.

حمل جهیزیه عروس با خدمات VIP

همانطور که گفتیم و می دانید حمل جهیزیه عروس پروسه ای بسیار حساس است و نیاز به زمان بندی مناسب دارد. شرکت های باربری معمولا برای حمل جهیزیه عروس از خدمات VIP یا ویژه استفاده می کنند که شامل بسته بندی وسایل با روشهای حرفه ای و خاص است که این کار نهایت محافظت از وسایل را به کار می گیرد و بدون کمترین خسارت و آسیب وسایل عروس را جابجا می کنند.
بیمه باربری از دیگر اقداماتی است که در حمل جهیزیه عروس توسط شرکت های باربری معتبر ارائه می شود.
استفاده از وسایل بسته بندی با کیفیت اعم از:

  • کارتن چند لایه
  •  پلاستیک حباب دار
  • سلفون و کاغذ بسته بندی
  • چسب محکم و پهن

می تواند نگرانی های شما را از بابت شکستن وسایل حساس برطرف نماید.
همچنین ماشین باربری باید دارای ویژگی های مثل کف و دیواره های موکت کاری شده
و اندازه مناسب باشد تا برای حمل جهیزیه عروس بتواند به کار برده شود.

مسقف یا سرپوشیده بودن نکته مهم دیگری است که در انتخاب ماشین حمل بار و حمل جهیزیه عروس باید داشته باشید.  در انتخاب شرکت باربری و اتوبار جهت حمل جهیزیه عروس دقت زیادی داشته باشید و تنها از شرکت های باربری خوب و معتبر برای این کار استفاده کنید. برای انتخاب بهترین اتوبار توجه به خدماتی که این شرکت ها ارائه می کنند از جمله مواردی که در بالا گفته شد می تواند به شما کمک نماید.کوچکترین سهل انگاری و بی دقتی در حمل جهیزیه عروس می تواند اتفاقات تلخی را رقم بزند و باعث ایجاد خسارت های بعضا هنگفتی به جهیزیه عروس شود.

مسلما شما برای تهیه جهیزیه عروس زحمت زیادی کشیده اید و هزینه زیادی صرف کرده اید.
بنابراین با انتخاب روش نادرست در حمل جهیزیه عروس نمی خواهید زحمات و پول خود را به هدر دهید.

با این کارها حمل جهیزیه عروس را آسان تر نمایید

جهاز برون معمولا در روز مشخصی انجام می شود
و در این روز تمامی جهیزیه در منزل عروس و داماد چیده می شود
و مهمانان پس ازمراسم حنابندان برای بازدید از جهیزیه عروس به خانه آنها می روند.
اما حمل جهیزیه عروس و چیدمان آن در یک روز کار بسیار مشکلی است و می تواند منجر به اتفاقات ناگواری شود زیرا افراد همه تمایل دارند کمک کنند تا جهیزیه زودتر جابجا و چیده شود و بی دقتی و سهل انگاری و بی تجربگی برخی افراد می تواند خسارت های زیادی به جهیزیه وارد نماید. اما شما می توانید با انجام چند کار ساده این مشکلات را برطرف نمایید. اگر خانه عروس و داماد از قبل آماده است شما می توانید وسایل را کم  کم به خانه جدید منتقل کنید و سر صبر و حوصله آن را بچینید.

به این ترتیب نیازی نیست به یکباره حجم زیادی از وسایل را در یک روز جابجا کنید.
به مرور خانه از وسایل مختلف پر می شود
و شما می توانید تا پیش از مراسم عروسی چیدمان آن را به دلخواه تمام کنید.

برای هر عروس خانمی سخت است که شاهد شکستن جهیزیه اش باشد زیرا برای خرید و انتخاب آنها وقت , انرژی و وهزینه زیادی صرف کرده است از این رو توصیه می کنیم حمل جهیزیه عروس را به افراد متخصص آن بسپارید به ویژه زمانی که وقت کافی برای این کار ندارید. شرکت اتوبار و باربری اطلس بار در تهران آماده ارائه خدمات ویژه و حرفه ای برای حمل جهیزیه عروس می باشد.