چیدمان اثاثیه منزل بعد از جابجایی

نحوه چیدمان اثاثیه منزل یکی از بخش‌های آزاردهنده‌ جابجایی اسباب منزل و حمل بار اثاثیه است. اولین اقدام پس از حمل اثاثیه تهران به خانه یا دفتر کار جدید، باز کردن بسته بندی وسایل چیدمان منزل بعد از اسباب کشی است. شاید در نگاه چیدمان وسایل منزل آسان بنظر برسد، اما زمانی که نوبت به باز کردن کارتن‌های بسته بندی وسایل می‌رسد، تازه به عمق سختی کار پی خواهید برد. خدمات چیدمان منزل پس از اسباب کشی نیازمند دقت و سلیقه دارد. شما می‌توانید به‌منظور سهولت در چیدمان منزل شیک و ساده و نحوه چیدمان اثاثیه منزل از کارگر چیدمان منزل کمک بگیرید.چیدمان اثاثیه منزل بعد از جابجایی

ما در اتوبار اطلس بار با سالها تخصص و تجربه در زمینه جابجایی اسباب منزل و چیدن وسایل خانه، به عنوان بهترین باربری اثاث منزل معرفی می‌شویم. کارگر چیدمان منزل در شرکت باربری اطلس بار با سلیقه و تخصص بالا بهترین چیدن وسایل بعد از اسباب کشی را برای شما انجام خواهد داد. باتوجه به اینکه همیشه نحوه چیدمان اثاثیه منزل نسبت به بسته بندی اثاثیه سخت‌تر است؛ شما با رعایت برخی نکات می‌توانید چیدمان وسایل منزل را با سرعت بالاتری انجام دهید. بدین منظور همراه ما باشید تا با نکات مهم در نحوه چیدمان اثاثیه منزل آشنا شوید:

کارگر چیدمان منزل

کارگر اسباب کشی چیدمان منزل در زمینه حمل باربری هرگونه وسایل و اثاثیه از بزرگترین وسایل گرفته تا کوچکترین تخصص و مهارت دارد. ما در باربری اطلس بار با کارگر چیدمان منزل آموزش دیده و با تخصص بالا بهترین چیدمان و حمل اثاثیه منزل را برای شما عزیزان انجام خواهیم داد.

اگر زمان و فرصت کافی برای چیدمان وسایل‌تان را ندارید و یا دست تنها هستید، کافیست با ما در اتوبار اطلس بار، بهترین باربری اثاث منزل تماس بگیرید؛ تا چیدمان وسایل منزل را به بهترین نحو ممکن برای شما به انجام برسانیم.

نحوه چیدمان اثاثیه منزل

برای چیدمان اثاثیه از وسایل سنگین و بزرگ آغاز کنید. این‌ دست از وسایل، معمولا جای مشخصی ندارند، اما به سادگی می‌توانید آنها را منظم در جای خود بچینید و سپس به دنبال چیدمان سایر وسایل دیگر بروید. این وسایل شامل موارد زیر می‌شوند که جای آنها مشخص است و باید به آشپزخانه، اتاق خواب یا سالن پذیرایی منتقل شوند:

  • یخچال
  • لباسشویی
  • مبلمان و سرویس خواب
  • ماشین ظرفشویی
  • بوفه و کمد ها و …

با این کار قسمت اعظمی از کار چیدمان اثاثیه و چیدن وسایل بعد از اسباب کشی را انجام داده‌اید. زمانی که وسایل بزرگ در جای خود قرار گرفتند، می‌توانید متناسب با آنها چیدمان وسایل کوچکتر را شروع کنید. برای نمونه با قرار دادن بوفه و کمدها در جای خود به راحتی می‌توانید چیدن وسایل درون آنها را شروع کنید.

پیشنهاد می‌کنیم برای جلوگیری از سردرگمی هنگام چیدمان اثاثیه منزل پیش از اسباب کشی از خانه جدید بازدید کنید و جای هر وسیله را مشخص نمایید. به این ترتیب می‌توانید در روز اثاث کشی از باربران بخواهید که وسایل‌تان را در جاهایی که تعیین کرده‌اید قرار دهند. با این کار نیازی به جابجایی دوباره این وسایل نخواهد بود.

چیدمان وسایل بعد از اسباب کشی مطابق با برچسب کارتن‌ها

هنگام بسته بندی وسایل حتما روی کارتن‌های حمل بار را برچسب گذاری کنید تا در زمان خدمات چیدمان منزل پس از اسباب کشی بدانید هر کارتن به کدام بخش خانه تعلق دارد. به این ترتیب می‌توانید در روز جابجایی هر کارتن را در محل مخصوص خود قرار دهید. بنابراین اگر فرصت باز کردن کارتنی را ندارید می‌توانید بگذارید در گوشه‌ای امن بماند تا در فرصت مناسب به سراغ آن بروید.

برای مثال کارتن‌های مربوط به اتاق خواب را در همان اتاق‌ مربوطه قرار دهید و در اولین فرصت برای چیدمان وسایل آن اقدام کنید. با این کار از سردرگمی و به هم ریختگی نجات می‌یابید و با آرامش خاطر بیشتری به چیدمان اثاثیه می‌رسید. با برچسب گذاری مناسب می‌دانید هر کارتن را به کجا منتقل کنید، پس در انجام این کار کوتاهی نکنید.

چیدمان اثاثیه در زمان مناسب

لزومی ندارد تمامی کارتن‌ها را در بدو ورود به خانه جدید باز کنید. برای گشودن کارتن 5 لایه اسباب کشی به خود فرصت بدهید. در صورتی که مرحله‌ی برچسب گذاری وسایل را به درستی انجام داده باشید، می‌توانید روز اول جابجایی اسباب منزل، تنها جعبه‌های ضروری‌تر را باز کنید و سپس به مرور زمان و در طول هفته اول سایر کارتن‌ها را باز کنید و بچینید. مثلا ابتدا کارتن وسایل ضروری آشپزخانه که برای پخت و پز به آن نیاز دارید را باز کرده و مرتب بچینید. همچنین کارتن وسایل حمام و سرویس بهداشتی که ضروری‌تر است را توصیه می‌کنیم زودتر از کارتن حاوی کتاب‌ها و لباس‌هایتان که فعلا به آنها نیاز ضروری ندارد، باز کنید.

توصیه می‌کنیم وسایلی که برای چیدمان به دقت و تمرکز بیشتری دارند، به زمان دیگری موکول کنید. مثلا می‌توانید وسایل داخل بوفه‌ها را پعد از مرتب کردن کارتن‌ها و باز کردن کارتن‌های ضروری بچینید. چیدمان کارتن‌های حجیم‌تر و بزرگتر را در اولویت قرار دهید. سپس نوبت به کارتن‌های کوچکتر و غیر ضروری در چیدمان اثاثیه می‌رسد.

چیدمان اثاثیه با کمک اعضای خانواده

برای آنکه خدمات چیدمان منزل پس از اسباب کشی با سرعت بیشتری پیش برود می‌توانید از اعضای خانواده برای باز کردن کارتن‌ها و چیدمان اثاثیه کمک بگیرید. به این ترتیب هر فرد وظیفه دارد تا کارتن وسایل مربوط به اتاق خود را بردارد و وسایل خود را بچیند. به این ترتیب هر فرد چیدمان اثاثیه و وسایل شخصی خود را خودش انجام می‌دهد و در آینده جای دقیق وسایل خود را می‌داند.

اگر فرزندتان به سنی رسیده که می‌تواند با چیدمان وسایل اتاقش بار بزرگی از روی دوش شما بردارد. این کار همچنین به حفظ حریم شخصی افراد نیز کمک می‌کند. کمک کردن اعضای خانواده در بسته بندی وسایل شخصی و همچنین در چیدمان اثاثیه خود اقدام مهمی است که توصیه می‌شود حتما آن را مد نظر قرار دهید.

با اینکار وظایف به درستی تقسیم بندی می‌شوند. برای افزایش سرعت چیدمان می‌توانید در هنگام بسته بندی وسایلی که باید زودتر باز شوند را علامت گذاری کنید. در این صورت بعد از جابجایی در هنگام چیدمان اثاثیه و جابجایی اسباب منزل می‌دانید کدام جعبه‌ها در اولویت قرار دارند. وسایل اضطراری و ضروری که در اولین روز پس از اسباب کشی به آنها نیاز دارید اولین گزینه‌ها برای علامت گذاری هستند.

تهیه لیست برای چیدمان اثاثیه منزل

برای راحتی بیشتر در چیدمان اثاثیه می‌توانید از همه‌ی کارتن‌ها و بسته بندی وسایل‌تان یک لیست تهیه کنید. با این کار به سادگی می‌توانید وسایل را پیدا کرده، در صورت نیاز آنها را باز کنید و روی لیست علامت بزنید. زمانی که قصد باز کردن جعبه‌ها را دارید به لیست‌تان نگاه کنید و هر جعبه‌ای که وسایل ضروری‌تان در آن قرار دارد باز کرده و روی لیست تیک بزنید. این کار علاوه بر اینکه تمرکز و سرعت شما در باز کردن وسایل را افزایش می‌دهد، از جا ماندن و گم شدن برخی وسایل در حین باربری و حمل اثاثیه تهران نیز جلوگیری می‌کند.

در کنار دستتان کیسه زباله بگذارید. چراکه هر جعبه ای که باز می‌کنید و مقدار زیادی ضایعات از جمله موارد زیر را دارد که باید دور انداخته شوند:

  • کاغذ باطله
  • پلاستیک
  • چسب
  • نوار بسته بندی
  • کارتن حمل بار

با این کار مانع شلوغی فضای منزل در هنگام چیدمان اثاثیه می‌شوید و می‌توانید با آرامش بیشتری این روند را ادامه دهید.

دکوراسیون و چیدمان منزل در سایر بخش‌های خانه

به محض اینکه هر فرد چیدمان وسایل شخصی خود را به اتمام رساند می‌تواند برای کمک به سایر اعضای خانواده به سراغ چیدمان اثاثیه سایر بخش‌ها مثل :

  • راهروها
  • آشپزخانه
  • حمام
  • سرویس بهداشتی
  • سالن پذیرایی و …

برود. اگر طرح خاصی برای چیدمان اثاثیه خود دارید این طرح را از قبل آماده کنید و طبق آن از کارگران اسباب کشی و کارگر چیدمان منزل بخواهید وسایل سنگین و بزرگ را در جای مشخص قرار دهند. چنانچه برای حمل اثاثیه تهران و چیدمان اثاثیه از دوستان و اعضای خانواده کمک گرفته‌اید، این طرح را از قبل با آنها در میان بگذارید تا آنها نیز با شما همگام شده و وظیفه خود را بهتر بدانند.

همچنین در ایجاد طرح مناسب برای چیدمان اثاثیه نیز می‌توانید با اعضای خانواده‌تان مشورت نمایید. همچنین می‌توانید با سپردن خدمات چیدمان منزل پس از اسباب کشی به کارگران باتجربه شرکت چیدمان منزل و باربری اطلس بار، تمامی این مراحل را بدون دردسر به ما بسپارید. و از نتیجه چیدمان منزل شیک و ساده لذت ببرید.

آخرین مرحله از خدمات چیدمان منزل پس از اسباب کشی چیست؟

در زمان چیدن وسایل بعد از اسباب کشی آخرین مرحله قرار دادن وسایلی همانند تلویزیون، وسایل تزئینی و دکوری در پذیرایی براساس سلیقه‌تان است.

چیدمان منزل بعد از اسباب کشی توسط شرکت چیدمان منزل چگونه است؟

کارگران مجرب در بهترین باربری اثاث منزل اطلس بار، با تخصص و تجربه بالا بدون هیچگونه آسیب به وسایل شما، در کمترین زمان با روش‌های اصولی و مهارت بالا چیدمان را برای شما انجام می‌دهند.