مقالات

چیدمان و حمل اثاثیه اتاق خواب

چیدمان و حمل اثاثیه اتاق خواب

چیدمان و حمل اثاثیه اتاق خواب ها در جابجایی از اهمیت بسیار خاص و ویژه ای برخوردار می باشد و می توان آن را مهم ترین اقدامات پس از اسباب کشی دانست. اتاق خواب را می توان یکی از اصلی ترین و مهم ترین بخش ها خانه دانست.چراکه می توانید در آن آرامش گرفته و به خوبی استراحت نمایید. شما می توانید برای انجام بهتر چیدمان اتاق خواب از یک دکوراتور متخصص کمک بگیرید.

ما در این مطلب نهایت تلاش خود را نموده ایم تا مهم ترین نکات را در این زمینه بیان نماییم.امیدواریم برای شما کاربردی باشند.

نحوه صحیح چیدمان اثاثیه اتاق خواب

از آنجایی که در اتاق های خواب وسایل بسیاری وجود دارد بهتر است در زمان اثاث کشی و قبل از ورود به خانه جدید وسایلی که نیازی به آن ها ندارید را از طریق سایت های فروش آنلاین مانند دیوار و یا شیپور به فروش برسانید. یا اگر فکر میکنید بعده ها می توانید از آن ها استفاده نمایید آن ها را جهت انتقال به انباری بسته بندی کنید.
پیشنهاد ما به شما این است که اگر تصمیم دارید این وسایل را در انباری تان نگاه دارید حتما کارتن های بسته بندی اثاثیه محکم را استفاده کنید و ابعاد آن جعبه ها باید مناسب وسایلی که در درونش میگذارید باشد. باید به فکر نظم انباری تان نیز باشید.
برای بسته بندی لباس ها حتما از کارتن های رگال دار استفاده نمایید مخصوصا لباس های مجلسی و گران قیمت تان را، بسته بندی نمودن لباس ها قطعا از مهم ترین اقدامات در چیدمان و حمل اثاثیه اتاق خواب ها می باشد.
پس از یک روز کاری پر تنش شما نیاز به استراحت دارید.
محل استراحت شما اگر راحت و امن و آرام نباشد شما از نظر سلامتی و خواب با مشکل مواجه می شوید. چیدمان اثاثیه اتاق خواب باید به گونه ای جذاب و وسوسه انگیز باشد و در پر کردن آن از وسایل دلخواه و مورد علاقه تان استفاده نمایید. اگر شما تصمیم دارید که دکوراسیون اتاق خوابتان را تغییر دهید و بودجه ی شما کافی نیست ایده های خلاقانه زیر را در نظر بگیرید تا برای شروع به شما کمک کند.

ایده هایی برای دکوراسیون اتاق خواب پس از اسباب کشی

1- تغییر رنگ
رنگ کردن دیوارهای اتاق خواب می تواند تنوع بسیار بزرگی باشد. در نتیجه از این پیشنهاد به سادگی عبور نکنید. اگر قصد رنگ کردن دارید از رنگ هایی که دوست دارید و با آن احساس راحتی می کنید استفاده نمایید.
تغییر رنگ بعد از جابجا شدن قدرت این را دارد که باعث ایجاد حس آرامش و راحتی شما در منزل جدید شود. در انتخاب رنگ اتاق خواب دقت کنید که با چه رنگی احساس راحتی می کنید، حتما از کارشناسی که علم رنگ شناسی دارد در این مرحله کمک بگیرید.

2- استفاده از یک اثر هنری خوب در اتاق خواب

استفاده از آثار هنری در اتاق خواب می تواند شخصیت صاحب اتاق را نشان دهد.
بیشتر مردم این کار را نمی کنند اما این یک راه حل عالی برای ایجاد حس آرامش در اتاق خواب است. لزومی ندارد هزینه زیادی برای خرید یک اثر هنری پرداخت نمایید. می توانید یک اثر هنری خوب را در پایان ترم آموزشگاه های هنری با قیمت مناسب خریداری نمایید.

3- خرید از امانت فروشی

برای خرید ست اتاق خواب می توانید به امانت فروشی ها مراجعه کنید.
اگر هزینه کافی برای خرید ست نو ندارید در امانت فروشی ها می توانید یک ست خوب را با قیمت مناسب خریداری کنید. با کمی تغییرات و تعمیر کمد ها و قفسه یا رنگ آمیزی آنها می توانید وسایلی خوب و عالی برای اتاق خوابتان تهیه نمایید.
چیدمان و حمل اثاثیه اتاق خواب ممکن است زمان زیادی را بعد از جابجایی از شما بگیرد اما شما می توانید در چیدمان و حمل اثاثیه اتاق خواب از یک دکوراتور کمک بگیرید.

نکات اصلی در چیدمان اتاق خواب چیست؟

در هنگام چیدمان و حمل اثاثیه اتاق خواب بهتر است به این نکته دقت نمایید که قرار دادن تلویزیون در اتاق خواب باعث بر هم خوردن آرامش شما می شود و شما نمی توانید خواب راحت و کافی داشته باشید. می توانید از گل ها و گیاهان طبیعی و زیبا برای چیدمان اتاق تان استفاده کنید.
گیاهان بسیار مفید هستند زیرا هوای اتاق را مرطوب و تمیز نگه می دارند.
می توانید از عکس های خانوادگی برای تزئین و چیدمان اتاق خواب تان استفاده کنید.
اما بهتر است مکان به خصوصی را برای آنها در نظر بگیرید.
خریداری:
•    انواع شمعدان
•    آباژور
•    و انواع لوازم آنتیک از حراجی ها
می تواند اتاق شما را بسیار زیبا کند.

خدمات اطلس بار در چیدمان و حمل اثاثیه اتاق خواب

چیدمان و حمل اثاثیه اتاق خواب و منزل خود را به ما در اتوبار اطلس بار بسپارید.
تخصص ما در:
•    چیدمان و حمل اثاثیه اتاق خواب
•    چیدمان وسایل آشپزخانه
•    چیدمان دکوراسیون نشیمن
و سایر بخش های منزل است. ما از بهترین تجهیزات در چیدمان و حمل اثاثیه اتاق خواب استفاده می کنیم. از این رو بدون نگرانی و استرس کار چیدمان و حمل اثاثیه اتاق خواب و منزل خود را به ما بسپارید.

همچنین می توانید با رزرو خدمات مان به صورت آنلاین از 10% تخفیف ویژه مان بهره مند شوید.