مقالات

جابجایی میز بیلیارد در هنگام اسباب کشی

جابجایی میز بیلیارد در هنگام اسباب کشی

یکی از نکات مهم هنگام اسباب کشی ، جابجایی میز بیلیارد است. البته اگر صاحب یک میز بیلیارد در خانه هستید، باید  خوش شانس باشید. این بسیار هیجان انگیز است که بتوانید در خانه بیلیارد بازی کنید، هر زمان که احساس می کنید دوست دارید این کار را انجام دهید. برای آرامش پس از کار، برای سرگرم شدن با دوستان در طول روز و برای یادگیری و تمرین این بازی هیجان انگیز شما می توانید از میز بیلیارد خود استفاده نمایید.
با این حال، اگر شرایط شما را مجبور به رفتن به یک خانه دیگر نموده است، مطمئنا خیلی هیجان زده نخواهید شد. زیرا شما باید نسبت به جابجایی میز بیلیارد اقدام کنید که این هم امکان آسیب رساندن به آن را بالا می برد و هم هزینه های زیادی به دنبال خواهد داشت. و، البته، شما حق دارید که چنین فکری داشته باشید. جابجایی میز بیلیارد می تواند بسیار خطرناک باشد. همچنین بسته بندی و جابجایی آن توسط شرکت های اتوبار و باربری نیز بسیار گرانقیمت و پر هزینه می باشد. اما شما می توانید از نکاتی که ما در اینجا برای جابجایی میز بیلیارد ارائه می کنیم استفاده  کنید تا بتوانید این کار سخت را به خوبی انجام دهید
و این چالش بزرگ را نیز از پیش رو بردارید.

قبل از جابجایی میز بیلیارد باید بدانید:

قبل از اینکه شما بتوانید بهترین راه برای جابجایی میز بیلیارد را در نظر داشته باشید، باید به خوبی در مورد انتقال یک میز بیلیارد آشنایی داشته باشید تا بتوانید بهترین تصمیم را برای وسیله ارزشمند خود بگیرید. اندازه و نوع میز را پیش از اثاث کشی بدانید. میزهای استاندارد در اندازه های 7 فوت، 8 فوت و 9 فوت عرضه می شوند. اگر درمورد اندازه میز خود مطمئن نیستید، به دفترچه راهنمای آن مراجعه کنید، یا به سادگی با متر آن را اندازه گیری کنید. وزن میز نیز بسیار مهم است. وزن یکی از دلایل اصلی چالش جابجایی میز بیلیارد و دیگر وسایل سنگین است.
وزن دقیق به اندازه آنها بستگی دارد و سپس در تعداد صفحاتی که به آنها مجهز هستند.

شرایط خاص در جابجایی میز بیلیارد

شرایط منحصر به فرد در خانه فعلی و در خانه مقصد، باعث ایجاد مشکلات اضافی می شود و هزینه های جابجایی میز بیلیارد را تحت تاثیر قرار می دهد. راهروها و درهای باریک ، پله های زیاد و پاگرد های باریک از جمله این شرایط خاص می باشند.  همه این شرایط می تواند به سرعت به قیمت حرکت یک میز بیلیارد اضافه شود.
قیمت بخش جالب در جابجایی میز بیلیارد است.
شما باید بدانید که هزینه انتقال و تنظیم یک میز بیلیارد، بر اساس یک مورد بر اساس محاسبه می شود، و آن هم زمانی است که همه عوامل فوق مورد توجه قرار گیرد. برای دریافت برآورد تقریبی از هزینه های متوسط انتقال یک میز بیلیارد، می توانید با چند شرکت باربری و حمل بار تماس بگیرید و از آنها در مورد قیمت پرس و جو کنید. اما باید بدانید که جابجایی میز بیلیارد توسط شرکت های باربری کم هزینه نیست. اما استفاده از خدمات یک شرکت باربری با تجربه برای بسته بندی وسایل بهتر و ایمن تر میز بیلیارد مسئله بسیار مهمی است.

چگونگی جابجایی میز بیلیارد توسط خودتان

اکنون، قبل از اینکه در مورد گام های دقیق جابجایی میز بیلیارد بحث کنیم، اجازه دهید اشاره کنیم که اگر شما قصد جابجایی میز بیلیارد را در یک فاصله کوتاه به مقصد دیگر را دارید می توانید خودتان این کار را انجام دهید. حرکت یک میز بیلیارد در یک اتاق یا یک اتاق دیگر در یک خانه نیز گزینه خوبی برای امتحان مهارت های جابجایی شما با کمک چند دوست است.
با این حال، اگر قصد دارید یک میز بیلیارد را در مسافت های دور جابجا کنید،
باید این نکات معقول را انجام دهید و تمام جوانب را بسنجید.

گام های جابجایی میز بیلیارد

گام 1. از 4-5 دوست قابل اعتماد کمک بگیرید
و هیچگونه حرکتی را شروع نکنید تا همه آنها در کنار شما باشند.
گام 2: ابزارهای مورد نیاز شما شامل مجموعه ای از پیچ گوشتی ها، آچارها، یک مته قدرتمند، پتو برای محافظت، بسته بندی حباب دار و سلفون و نوار بسته بندی را برای بسته بندی و جابجایی میز بیلیارد آماده کنید.
گام 3: اگر دفترچه راهنمای میز بیلیارد را نگه داشته اید، از آن برای حذف عناصر قابل جداسازی با خیال راحت استفاده کنید.
اگر آن را ندارید که مراحل زیر را دنبال نمایید.

گام 4: تجهیزات قابل جداسازی میز را با ابزارهای لازم جدا کنید هنگام کار با مته و … از عینک محافظ استفاده نمایید.
گام5: با استفاده از آچار سوکت خود، ریلهای جانبی پیچ را بکشید.
به آرامی هر ریل را برای خارج کردن به سمت پایین بکشید
تا از ساختار اصلی میز آزاد شود و آن را در پتوهای ضخیم بسته بندی قرار دهید.

ادامه مراحل جابجایی میز بیلیارد

گام 6: به یاد داشته باشید که همه ی عناصر کوچک جدا شده از میز مانند پیچ و مهره و غیره را در کیسه های پلاستیکی به صورت جداگانه بسته بندی نمایید.

گام 7: هر میز بیلیارد استاندارد دارای 4 جک گوشه و 2 محفظه جانبی است. بسته به طراحی میز بیلیارد شما می توانید از طریق روش های متفاوتی قطعات اضافی آن را جدا کنید، اسکرولها را با یک پیچ گوشتی بکشید.
گام 8: سخت ترین قسمت جابجایی میز بیلیارد توسط خودتان، جداسازی و محافظت از صفحات گران قیمت است.
صفحات معمولا پیچ می شوند، بنابراین از یک مته برقی استفاده کنید تا آنها را یک به یک جدا کنید.
به یاد داشته باشید که این صفحات وزن بالایی دارند.

علیرغم وزن بسیار زیاد، این صفحات نسبتا ظریف هستند
و در صورت افتادن به راحتی می توانند آسیب می بینند.
گام 9. ساختار باقی مانده میز از جمله پایه ها و همچنین هر عنصر که هنوز هم به میز متصل است را یک به یک بررسی کنید و اگر جدا می شود آن را جدا نمایید.

گام 10: چگونه می توان برای جابجایی میز بیلیارد آن را بسته بندی نمود؟
اگر شما و دوستانتان تا این مرحله را بدون هیچ حادثه ای به اتمام رسانده اید پس واقعا کار فوق العاده ای انجام داده اید. بسته بندی وسایل جداسازی میز را انجام دهید و اکنون نوبت به بسته بندی ساختار اصلی میز می رسد. تنها قاعده ای که باید دنبال کنید این است که با پتو های محافظت کننده، پلاستیک های حباب دار و نوار بسته بندی که پیش از آن آماده کرده اید، میز خود را بسته بندی کنید
و در استفاده از این وسایل سخاوتمند عمل نمایید.

مراحل نهایی جابجایی میز بیلیارد

گام 11. بارگذاری وسایل جدا شده از میز بیلیارد به داخل ماشین باربری نباید باعث ایجاد مشکلات شود.
به یاد داشته باشید که همیشه در همه جا محافظت از آن را فراموش نکنید.
ساختار اصلی میز را که بسته بندی کردید توسط چرخ های متحرک باربری به سمت خارج هدایت نمایید.
برای این کار زیر هر پایه میز از یک چرخ  متحرک استفاده کنید
و پیش از آن هر مانعی که سر راه وجود دارد مثل درب های کوچک را بردارید.
با این چرخ ها کار جابجایی میز بیلیارد و وسایل سنگین آسانتر می شود.

دقت کنید که چرخ ها را به پایه های میز محکم ببندید.
برای انتقال آن به داخل ماشین از سطوحی دارای شیب استفاده نمایید.
گام 12. هنگامی که به خانه جدید خود رسیده اید، مجددا میز بیلیارد خود را در جهت معکوس باز کنید. 3 چالش اصلی پس از جابجایی میز بیلیارد به خانه جدید در اینجا همیشه
1) قرار دادن امن صفحات
2) نصب مجدد احساس به درستی
3) اطمینان از اینکه میز شما کاملا برآورده شده و آماده بازی است.
اگر مطمئن نیستید که چگونه هر یک از این مراحل را برای جابجایی میز بیلیارد انجام دهید
بهتر است با یک شرکت باربری معتبر و اتوبار حرفه ای تماس بگیرید.