مقالات

بسته بندی یخچال برای اسباب کشی

بسته بندی یخچال برای اسباب کشی

باربری و ارسال بار به شهرستان به صورت حمل و نقل بین شهری انجام می شود. در این روش افراد برای زندگی و کار در شهرهای دیگر کشورمان به خدمات حمل اثاثیه منزل به شهرستان نیاز دارند. بسیاری از افراد پس از مدتی زندگی در شهرهای بزرگی مثل تهران خواهند دید که تحمل زندگی در این شرایط را ندارند و تمایل دارند برای زندگی شهرهای کوچکتر را انتخاب نمایند. در این مقاله قصد داریم در مورد باربری تهران به شهرستان اطلس بار و شیوه های اسباب کشی آسان یخچال و فریزر به ویژه در باربری و ارسال بار به شهرستان صحبت کنیم. لطفا با ما همراه باشید.

مانند هر قطعه سنگین همچون مبلمان، اسباب کشی یخچال و فریزر می تواند دشوار باشد، اما اگر شما دارای

  • تجهیزات مناسب
  • زمان
  • دو نفر برای کمک کردن

باشید، می توانید با استفاده از این مراحل جابجایی یخچال را به آسانی انجام دهید.

1.اندازه گیری

به منظور جابجایی اثاثیه سنگین و بزرگ به ویژه در باربری و ارسال بار به شهرستان ، اطمینان حاصل کنید که شما چیزی را که می خواهید جابجا کنید و فضائی که در آن قصد اسباب کشی دارید را اندازه گیری کنید.
از یک متر برای اندازه گیری ارتفاع، عرض و طول یخچال استفاده کنید.

بعد، اندازه گیری ورودی آشپزخانه یا فضا ابعاد یخچال را نیز اندازه گیری کنید تا اطمینان یابید که لازم نیست درب را بردارید و یا لولا ها را برای اطمینان از اینکه یخچال از آن عبور می کند، باز کنید. این نیز یک ایده خوب است که اندازه گیری ها را به شرکت باربری و اتوبار جهت اجاره ماشین باربری و حمل بار برای جابجایی اسباب منزل تان ارائه دهید تا بتوانند به شما ماشین اسباب کشی را اجاره دهند که به اندازه کافی بزرگ باشد.

در باربری و ارسال بار به شهرستان انتخاب صحیح ماشین حمل بار بسیار مهم است و حساسیت زیادی دارد زیرا در مسافت های طولانی و باربری و ارسال بار به شهرستان احتمال بروز مشکلات به خصوص برای ماشین حمل اثاثیه وجود دارد. برای مشاوره باربری و ارسال بار به شهرستان و اجاره ماشین باربری کافیست با شرکت باربری و ارسال بار به شهرستان اطلس بار تماس بگیرید.

2. جمع آوری لوازم یخچال

قبل از شروع کار اثاث کشی و باربری و ارسال بار به شهرستان برای یخچال، همه چیزهایی که لازم دارید را فراهم کنید. هیچ چیز بدتر از شروع باربری اسباب منزل و فهمیدن این که طناب به میزان کافی یا تجهیزات لازم در دسترس ندارید نیست.

  • چرخ بزرگ حمل اثاثیه
  • طناب قوی و محکم یا تسمه های اسباب کشی
  • وسایل تمیزکاری
  • کاغذ ساده و یا پتو و روکش های محافظتی در اثاث کشی
  • نوار و چسب بسته بندی
  • قیچی
  • برچسب و ماژیک

وسایلی هستند که شما برای جابجایی اثاثیه منزل اعم از حمل و نقل یخچال مخصوصا زمان باربری و ارسال بار به شهرستان نیاز دارید. اگر قصد باربری و ارسال بار به شهرستان را دارید توصیه می کنیم حتما در تهیه تجهیزات و وسایل مورد نیاز اقدام کنید و در این مورد کوتاهی نکنید. برای خرید تجهیزات مورد نیاز در باربری و ارسال بار به شهرستان با ما در اتوبار در تهران اطلس بار تماس بگیرید.

3. جدا کردن ضمایم

تمامی تجهیزات و وسایل داخل یخچال و ضمایم آن را جدا کنید.
ظروف غذا و کلیه وسایل داخل یخچال را باید خارج کنید. به یاد داشته باشید که اگر شما قصد باربری و ارسال بار به شهرستان را دارید به این معنی است که شما باید یک اسباب کشی طولانی مدت و زمانبر را انجام دهید از این رو باید حتما کلیه ضمایم یخچال از آن جدا شود تا در طول مسیر طولانی حمل بار بین شهری و یا حتی حمل بار درون شهری با مشکلی مواجه نشوید.
آهنرباها و مواردی را که روی درب یا بالای یخچال قرار گرفته اند را بردارید و آنها را جدا کنید.

4.یخچال را جدا کنید

اجازه دهید یخچال و فریزر برای مدتی کار نکند.
این بستگی به حالت فریزر و یخچال شما دارد و  معمولا حداقل 6-8 ساعت طول می کشد.
بهتر است از شب قبل این کار را انجام دهید تا صبح روز اسباب کشی یخچال کاملا آماده بسته بندی و اثاث کشی خواهد شد.

5. باز کردن تمام چیزهایی که می توانید

جدا کردنطبقات یخچال، به ویژه اگر آنها شیشه ای هستند. اگر ترجیح می دهید، کشوهای یخچال را خالی نکنید (مراقب باشید که با نوار آن را کاملا محکم نمایید).
اگر طبقات و کشوها را بردارید،
آنها را با

  • روکشهای محافظ
  • پتو
  • حوله
  • یا کاغذ ساده

پوشانید.
تا از آنها در طول حمل و نقل اسباب و اثاثیه محافظت کنید.

اگر یخچال شما پیچیده است و طبقات باید در یک مکان خاص قرار گیرند، مطمئن شوید که آنها را برچسب گذاری کرده اید، بنابراین می دانید که چگونه بعد از اسباب کشی و جابجایی اثاثیه به خانه جدید به خصوص در باربری و ارسال بار به شهرستان قرار دهید.

6. در یخچال را محکم ببنید

درب یخچال را محکم ببندید.
می توانید برای این کار از تسمه و طناب استفاده کنید.
تا در طول مسیر باربری و ارسال بار به شهرستان باز نشود.
اگر یخچال شما دارای دو درب است هر دو را با طناب قوی محکم ببندید. اگر از چسب های پهن برای بستن درب یخچال استفاده می کنید به یاد داشته باشید که ممکن است اثر این نوار چسب ها روی درب یخچال شما باقی بماند.

8.یخچال را روی چرخ قرار دهید

یخچال را از دیوار دور کنید.
پایین آن را بگیرید اگر ترجیح می دهید، یخچال را با استفاده از تسمه های اسباب کشی حرکت دهید. تسمه های مخصوص اسباب کشی و حمل بار را می توان از شرکت های اتوبار و باربری یا فروشگاه های عرضه کننده لوازم بسته بندی همچون کارتن بسته بندی برای اسباب کشی اجاره کرد. این تسمه ها می توانند به آسانی تنظیم شوند و یک ابزار عالی برای حمل اثاثیه سنگین هستند. شرکت باربری و ارسال بار به شهرستان اطلس بار نیز از جمله شرکت های خدمات اسباب کشی است که انواع تجهیزات برای بسته بندی را ارائه می نماید.

9. یخچال را بیرون ببرید

هنگامی که یخچال و فریزر در موقعیت مناسب قرار دارد، آن را عقب بیاورید، یک فرد در جلو و یک فرد در پشت یخچال باید قرار داشته باشند. یک شخص سوم می تواند با راهنمایی و هدایت افراد کمک کند. اگر شما در حال جابجایی بار به پایین پله ها هستید، بهتر است یخچال را به سمت پایین حرکت دهید.  آن را به آرامی بچرخانید و یک گام بردارید.اگر فردی وزن اضافی یخچال را تحمل می کند یک نفر در این مورد می تواند به او کمک نماید. شرکت باربری و ارسال بار به شهرستان در تهران با ارسال باربران حرفه ای به شما در حمل بار و بسته بندی و حمل اثاثیه سنگین کمک خواهند کرد.

10. یخچال را داخل ماشین باربری قرار دهید

جای یخچال را در ماشین حمل بار و باربری مشخص نمایید.
در باربری و ارسال بار به شهرستان بسیار مهم است که اقلام سنگین را در جای مناسب داخل ماشین اسباب کشی قرار دهید. برای آشنایی با نحوه قرار دادن اثاثیه داخل ماشین حمل بار در باربری و ارسال بار به شهرستان با ما تماس بگیرید. پس از رسیدن به مقصد قبل از اینکه آن را وصل کنید، بگذارید یخچال و فریزر حداقل 2-3 ساعت بماند.
این اجازه می دهد تا مایعات به کمپرسور بازگشت کنند.
این برای مکانیزم خنک کننده آن بسیار مهم است.
هنگامی که یخچال را نصب کردید آن را برای چند دقیقه رها کنید.
چند دقیقه آماده شدن آن برای استفاده طول می کشد.
بعضی از یخچال ها نیاز به 3 روز زمان برای رسیدن به دمای مطلوب دارند.

باربری و ارسال بار به شهرستان

یکی از انواع سخت و دشوار باربری را می توان باربری و ارسال بار به شهرستان یا حمل بار بین شهری دانست. باربری و ارسال بار به شهرستان نیازمند تخصص و تجربه فراوان و تجهیزات مناسبی دارند که یاری گر ما در باربری و ارسال بار به شهرستان می باشند. در باربری و ارسال بار به شهرستان مسافت حمل بار طولانی و دشوار است و همیشه بروز مشکلات و خطرات در طول مسیر باربری و ارسال بار به شهرستان بسیار زیاد است. از این برای انجام باربری بین شهری تمامی احتمالات را در نظر بگیرید و هر چیزی که لازم است را می توانید از شرکت اتوبار و باربری مدرن اطلس بار سوال نمایید. باربری خوب در تهران زیاد است اما بهترین باربری تهران اطلس بار است که تخصص کافی در باربری و ارسال بار به شهرستان و نیز باربری درون شهری تهران دارد
و به شما مشاوره اسباب کشی رایگان و بیمه رایگان ارائه می نماید.