مقالات

بسته بندی کفش ها برای اسباب کشی

بسته بندی کفش ها برای اسباب کشی

مهم نیست چند جفت کفش دارید، بسته بندی کفش هنگام جابجایی باید ایمن و مطمئن باشد. این راهنمایی اطلاعات کامل در مورد نکات لازم که باید برای بسته بندی کفش بدانید را فراهم می کند. از پیچیدن آنها با کاغذ و چگونگی قرار دادن آنها در داخل جعبه بدون آسیب رساندن و یا خراب شدن آنها را در این جا فراخواهید گرفت.
مزایای بسته بندی کفش هنگام اسباب کشی :
در فضای ذخیره سازی اثاثیه صرفه جویی می کنید
کفش شما با خیال راحت حمل می شود
کفش های خوب بسته بندی شده به دیگر وسایل آسیب نمی رساند
باز کردن آسان – همه چیز در نظم کامل قرار می گیرد
به جزئیات زیر توجه نمایید و هر مرحله را برای اطمینان از بسته بندی کفش و حمل و نقل ایمن آن دنبال کنید.
در اینجا با بسته بندی کفش در اسباب کشی با شما همراه هستیم.
پیش از انجام هر کاری ابتدا کفش های تان را خوب تمیز کنید.
بسته بندی کفش با توجه به مدل کفش انجام می شود.
نکته مهم دیگر این است که اگر مسیر اسباب کشی شما کوتاه است بهتر است کفش هایی را که برای تعمیر داده اید پس از پایان جابجایی لوازم تان تحویل بگیرید به این ترتیب از بسته بندی کفش تعمیر شده راحت خواهید شد. اما اگر مسیر جابجایی طولانی است آن را پیش از جابجایی تحویل بگیرید. همچنین در بسته بندی کفش تنها کفش هایی که در وضعیت خوبی قرار دارند را بسته بندی کنید هر چند که به آنها علاقه دارید.
این کار در هزینه ها صرفه جویی می کند.

بسته بندی کفش

برخی نکات نهایی برای بسته بندی کفش در زیر پیشنهاد شده است. علاوه بر این در راهنما ما توضیح می دهیم که چطور بوت ها و کفش های پاشنه بلند مجلسی را در چمدان بسته بندی کنیم، زیرا این نوع کفش نیاز به توجه خاص در بسته بندی دارد. در غیر این صورت، احتمال خراب شدن چکمه ها و کفش های پاشنه بلند وجود دارد. قبل از رسیدن به این قسمت ابتدا نکات عمومی را در بسته بندی کفش بخوانید.
تعداد جفت کفش های خود را بررسی کنید.
به جای چند جفت کفش از یک نوع، تنوع داشته باشید و هر جفت کفش را که با آن احساس راحتی می کنید در نظر بگیرید. این به شما این امکان را می دهد که همیشه کفش های مناسب را با توجه به مناسبت بپوشید. لوازم مناسب برای بسته بندی کفش را تهیه نمایید. اگر مدل های مشابه از یک کفش را دارید می توانید روی فروش یا اهدای آنها با دوستان و نیازمندان فکر کنید به این ترتیب کارتان برای بسته بندی کفش سبک تر می شود.

تجهیزات بسته بندی کفش

محافظت کننده های کفش
نگه داشتن کفش در فرم مناسب، خشک و بدون بو برای بسته بندی آن لازم است.
برای این کار از محافظت کننده های کفش استفاده کنید این وسیله کوچک کفش ها را به شکل خوبی نگه می دارد و مانع از آن می شود که از بین بروند. معمولا کفش ها در هنگام بسته بندی آسیب می بینند و یا شکل و زیبایی خود را از دست می دهند با این وسیله از تعمیر کفش های گرانقیمت اجتناب خواهید کرد.
کفی کفش
همیشه کفش های با کفی های قابل تعویض خریداری کنید.
در غیر این صورت، هنگامی که آنها پاره شد، شما به سختی می توانید کفی جدید جایگزین کنید.
نه فقط برای راحتی در نصب کفی جدید، بلکه همچنین از نظر پزشکی و سلامتی نیز، پوشیدن کفش های با کفی مناسب همیشه توصیه می شود. شرایط آب و هوایی مختلف ممکن است نیاز به تغییر کفی برای حداکثر راحتی داشته باشد. علاوه بر این، کفی ها حفاظت از باکتری ها و قارچ ها را فراهم می کند که یک راه عالی برای نگرانی در مورد مسائل بهداشتی در زمان اثاث کشی است.
چرم طبیعی می تواند توسط قرار دادن کفی خوب کیفیت خود را تا زمانی طولانی حفظ نماید.

چگونگی بسته بندی کفش پاشنه دار و چکمه در چمدان

بسته بندی کفش های پاشنه بلند معمولا کار مشکلی است اگر کفش های پاشنه دار دارید که فقط با یک لباس خاص مطابقت دارند، این بدان معناست که تلاش برای بسته بندی و حمل آنها به صرفه  نیست. بهترین گزینه در این مورد این است که چنین کفش هایی را فیلتر کنید و کفش هایی را که با لباس های بیشتر مناسب هستند را بسته بندی نمایید.
ایده خوبی است که از فضای داخل کفش به عنوان یک فضای ذخیره سازی استفاده کنید. چکمه های ساق بلند با پاشنه مناسب برای بسته بندی جواهرات، باتری ها و هر چیز کوچک دیگری است که در حمل اثاثیه منزل باید آنها را جابجا کنید. از لباس ها برای محافظت از چکمه ها و کفش های پاشنه بلند و چیزهای داخل آنها استفاده نمایید. اگر احتمال فشار به کفش وجود دارد بهتر است داخل کفش را با انواع پارچه و کاغذ پر کنید تا فرم خود را حفظ نمایند.
تکنیک قرار دادن چیزی در داخل چیز دیگر از مهم ترین مهارت های بسته بندی اثاثیه است.
در این صورت می توان از صد در صد فضا برای بسته بندی وسایل استفاده کرد.
بهترین کار بسته بندی برخی لباس ها در داخل و کنار کفش ها برای پر کردن فضای داخل:

چگونگی بسته بندی کفش پاشنه دار در جعبه

جعبه مقوایی کفش را پیدا کنید.
اگر شما  جعبه اصلی را نگه نداشته اید، از جعبه های بسته بندی استفاده کنید. برای بسته بندی کفش های ارزشمند تان از جعبه های کوچک در ابعاد کفش استفاده کنید. به این ترتیب هر جفت کفش در یک جعبه جای می گیرد. کف جعبه را با روزنامه یا کاغذ و یا لباس بپوشانید و داخل کفش خود را نیز با کاغذ یا لباس و جوراب های تان پر کنید.
پاشنه های کفش را با کاغذ بسته بندی برای جلوگیری از آسیب دیدن بپوشانید.
سپس با نوار چسب آنها را بچسبانید
کفش را در جعبه قرار دهید و کاغذ بسته بندی را در فضای خالی داخل و اطراف آن قرار دهید تا از فشار به کفش در حین بارگیری وسایل به داخل ماشین باربری و چیدمان کارتن های دیگر روی آن و حرکت آن در کارتن بسته بندی جلوگیری شود. کفش های خود را به هم وصل کنید، بنابراین فضای کمتری می گیرند.
همانطور که آنها در جعبه خریداری شده برای اولین بار قرار گرفته بودند.
پنجه کفش سمت راست باید به سمت پاشنه کفش چپ باشد.

بسته بندی کفش ورزشی

با تمیز کردن کفش های ورزشی خود  شروع کنید.
اگر کفش های ورزشی از نایلون، چرم طبیعی یا مصنوعی ساخته شده است، توصیه می شود برای تمیز کردن آنها از یک پارچه نرم استفاده کنید. از هیچ تمیزکننده خاصی استفاده نکنید، فقط آب برای پاک کردن خاک از کفشهای ورزشی کافی است. فضای داخل کفشهای ورزشی را پر کنید. این کار را با روزنامه یا هر نوع مشابه دیگر انجام دهید. به این ترتیب شما شکل و فرم اصلی کفش های مورد علاقه خود را حفظ خواهید کرد. می توانید جوراب ها را جایگزین کاغذ کنید. به این ترتیب هم جوراب های شما بسته بندی می شود.
هم از کفش های تان محافظت می شود
و هم فضای برای بسته بندی کمتر مصرف می شود.
اگر کفش هایتان خیلی گرانقیمت نیستند برای کاهش هزینه های بسته بندی می توانید از صندوق های چوبی یا پلاستیک موجود در خانه برای بسته بندی کفش استفاده کنید. منتها باید کف و دیواره های آن را به خوبی با کاغذ مناسب یا پارچه ها ضخیم بپوشانید. سپس کفش ها را در کنار هم داخل آن چیده فضای خالی را با جوراب و لباس پر کنید
و روی جعبه را نیز با یک مقوا و کیسه زباله بپوشانید و چسب بزنید.
مقوا را روی در صندوق بگذارید
یا می توانید روی کفش ها را با کاغذ مناسب و لباس و پارچه بپوشانید.

خدمات بسته بندی شرکت های باربری

اگر بسته بندی کفش و بسته بندی وسایل مختلف منزل در جابجایی اثاثیه به نظر شما یک کار بیش از حد خسته کننده می آید دریغ نکنید و با رزرو خدمات بسته بندی حرفه ای یک شرکت باربری و اتوبار معتبر خیال خود را آسوده نمایید.
با کمک خدمات شرکت های اتوبار و حمل بار شما:

  • سریع
  • با خیال راحت
  • و موثر با بسته بندی ایمن

اعم از بسته بندی کفش انجام خواهد شد.
قبل از جابجایی بار و وسایل منزل تان، شما در زمان، انرژی صرفه جویی خواهید کرد
و تمام خدمدات مورد نیاز برای بسته بندی با کیفیت را دریافت خواهید نمود.
در این میان شرکت باربری و اتوبار اطلس بار با بهترین و مطمئن ترین بسته بندی نگرانی شما را از بابت وسایل مورد علاقه و ارزشمندتان در طول حمل اثاث به خانه جدید برطرف می نماید.