مقالات

باربری درون شهری تهران

باربری درون شهری تهران

باربری داخل شهری تهران اطلس بار به شما کمک می کند تا گاراژ و انباری خانه خود را در پنج مرحله اسباب کشی کنید گاراژ اغلب آخرین جایی است که برای بسته بندی و اسباب کشی به سراغ آن می رویم. ما در گاراژ و انباری خانه خود ممکن است خیلی از وسایل اضافی و بی اهمیت را روی هم تلنبار کرده باشیم. انباری ها معمولا پر از وسایلی است که ممکن است روزگاری به کار ما بیاید اما در بیشتر مواقع از آنها استفاده ای نمی کنیم. و در زمان جابجایی نیاز به تمیز کردن آن خواهیم داشت.

انباری خانه های ما اغلب به جایی برای پرتاب وسایل اضافی به درون آن تبدیل شده است. اگر کار بسته بندی اثاثیه منزل به پایان رسیده است اکنون نوبت آن است که به سراغ انباری برویم و وسایل داخل آن را نیز بسته بندی کنیم. با کمی برنامه ریزی و تیزهوشی می توانید انباری خانه تان را خلوت کنید و بسته بندی را بهتر انجام دهید و نیز مقداری پول نیز به جیب بزنید. اکنون این سوال پیش می آید که چگونه در باربری در تهران می توانیم انباری را بسته بندی کنیم.

مرحله 1) مرتب سازی و فروش

اسباب کشی و حمل بار زمانی که در نهایت انباری نیز پاکسازی می شود انجام می گیرد. اما اسباب کشی انباری به معنی جابجایی اثاثیه ای است که شما واقعا به آنها نیاز ندارید. همچنین قصد استفاده از آنها را نیز پیدا نمی کنید. اکنون زمان مناسبی برای خلاص شدن از دست این گونه چیزهاست.

  • کالسکه که ده سال عمر دارد
  • مجموعه ای از تی شرت ها و وسایل تیم های ورزشی

و وسایلی که واقعا هیچ کاربردی برای شما ندارند.

اما آنها را بیرون نریزید.

بلکه می توانید آنها را برای فروش بگذارید.

و با فروش آنها مقداری پول نقد نیز وارد جیب خود نمایید. فروش وسایل انباری یک راه کار عالی برای پاکسازی آن و کاهش هزینه های جابجایی اثاثیه است.

این مرحله شامل دو گام اصلی است.

  • اول، انباری را به دو بخش تقسیم نمایید.
  • یک بخش برای وسایلی است که مورد نیاز هستند
  • و بخش دیگر وسایلی که به آنها نیاز ندارید.

سپس وسایلی که برای فروش قابل عرضه هستند را جدا کرده و روی آنها قیمت بگذارید. اگر وسیله را نمی توانید بفروشید آن را اهدا کنید. خلاص شدن از دست وسیله های اضافی به میزان چشمگیری هزینه باربری داخل شهری تهران را برای شما کاهش می دهد. همچنین فضای انباری نیز زیبا و عالی می شود. سازماندهی اسباب کشی و باربری انباری در این مرحله کار بسیار ساده ای خواهد شد.

همچنین شرکت باربری داخل شهری تهران در این زمینه آماده همکاری با شماست.

مرحله 2)لوازم مورد نیاز را تامین نمایید

مواد مورد نیاز برای بسته بندی و حمل بار را بدست آورید:

کارتن برای اسباب کشی و جعبه های مناسب و لوازم جانبی با روش های مناسب بسته بندی در موفقیت نهایی باربری داخل شهری تهران بسیار مهم هستند. در انباری معمولا با وسایلی بزرگ , بدبار و سنگین مواجه می شویم که بسته بندی آنها کار سختی است. از نحوه صحیح بسته بندی این وسایل اطمینان حاصل نمایید

باربری داخل شهری تهران می تواند به شما در این زمینه کمک و راهنمایی نماید.

جعبه: جعبه مقوایی مقاوم و قابل بازیافت در اندازه های مختلف.
بسته بندی با روشکهای سازگار با محیط زیست: برای محافظت از وسایل انباری و اثاثیه منزل از پوشش های سازگار با محیط زیست استفاده کنید.
چسب های پهن: برای بسته بندی جعبه باید از نوارچسب های پهن و محکم استفاده نمایید. این کار برای جلوگیری از باز شدن جعبه و استحکام آن نیاز است. به تعداد کافی از این چسب ها داشته باشید تقریبا برای هر 15 تا 20 کارتن اسباب کشی به یک نوار چسب نیاز دارید. این وسایل را می توانید از شرکت اتوبار و باربری داخل شهری تهران اطلس بار تامین نمایید. باربری داخل شهری تهران تمامی نیازهای شما در بسته بندی را ارائه می کند.

مرحله 3)چه چیزی را نباید بسته بندی کرد!

بسیاری از گاراژها مواد خطرناکی دارند که نمی توان به دلیل دلایل ایمنی آنها را جابجا کرد

وسایل قابل اشتعال مانند:

قوطی های آئروسل، رنگ، بنزین و رقیق کننده رنگ

  • زغال چوب
  • مخازن پروپان
  • کود، آفت کش ها، مواد شیمیایی،
  • مواد تمیز کننده و اسیدی

و غیره از این گونه موادی است که می تواند در هنگام اسباب کشی باعث بروز خطراتی شود. طبق قانون جابجایی مواد خطرناک توسط شرکتهای حمل بار و باربری ممنوع اعلام شده است.

برای مشاوره در این زمینه با اتوبار و  باربری داخل شهری تهران اطلس بار تماس بگیرید.

مرحله 4)چگونگی بسته بندی وسایل انباری

ابزارهای کوچکتر مانند:

  • پیچ گوشتی
  • آچار
  • انبردست
  • چکش و غیره را در جعبه ابزار بگذارید.

و مطمئن شوید که درب آن به خوبی محکم است.
وسایلی با تیغه های تیز را با چند لایه از کاورهای حباب دار بپوشانید.
ابزار باغبانی بزرگ مانند بیل و کلنگ را به وسیله پتو بپوشانید و به دور آن طناب ببندید.
وسایل برقی را در جعبه اصلی خود بسته بندی کنید. قطعات جدا شونده مثل باطری ها را جدا کنید و در جعبه مخصوص خود قرار دهید.
دستگاه های مثل ماشین چمن زنی و .. قبل از حرکت سوخت شان را خالی کنید.

چرخ های دوچرخه را باز کنید و آن را بسته بندی کنید اگر می توانید، بهتر است که به یک فروشگاه دوچرخه بروید و یک جعبه دوچرخه اصلی را پیدا کنید و آن را در جعبه اصلی خود بسته بندی کنید.

مرحله 5) برچسب زنی

در هنگام بسته بندی وسایل انباری دقت کنید که روی هر جعبه را برچسب بزنید.

تا بدانید که این جعبه ها مربوط به انباری است.

اگر برای بسته بندی وسایل انباری و گاراژ نیاز به کمک دارید با ما در باربری داخل شهری تهران اطلس بار تماس بگیرید. باربری داخل شهری تهران در زمینه حمل بار در انواع مختلف فعالیت و تخصص دارد. باربری داخل شهری تهران می تواند هر نوع وسیله را که شما در انباری دارید بسته بندی وسایل و حمل نماید.

باربری داخل شهری تهران

باربری داخل شهری تهران اطلس بار از شرکت های معتبر در زمینه اتوبار و باربری داخل شهری تهران است. باربری داخل شهری تهران علاوه بر حمل بار درون شهری نسبت به ارسال بار به شهرستان نیز تخصص دارد. اسباب کشی انباری در باربری داخل شهری تهران و باربری بین شهری را به ما بسپارید. ما در باربری داخل شهری تهران اطلس بار دارای بهترین کارگران برای حمل بارهای سنگین و بدبار شما هستیم. همچنین باربری داخل شهری تهران می تواند وسایلی را که شرکت های دیگر قادر به حمل آنها نیستند برای شما جابجا نمایند

باربری داخل شهری تهران در حمل اثاثیه و بسته بندی سراسر تهران را پوشش می دهد.

همچنین خدمات باربری داخل شهری تهران به صورت شبانه روزی می باشد