مقالات

اسباب کشی تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی

اسباب کشی تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی

باربری و حمل تجهیزات پزشکی نیاز به تخصص و روش های مناسب حمل و نقل بار دارد.از این رو که این تجهیزات بسیار حساس بوده و باید در شرایط مناسبی جهت جابجایی قرار بگیرند.تجهیزات پزشکی دارای اندازه و شکل های مختلفی هستند و نیز حساس بسیار گرانقیمت نیز می باشند.حمل و جابجایی تجهیزات پزشکی می تواند بسیار خسته کننده باشد.
اگر شما در حال جابجایی تجهیزات پزشکی هستید،

وظیفه اصلی شما این است که یک شرکت اتوبار و باربری وسایل پزشکی حرفه ای پیدا کنید.
در نهایت شما یا شرکت شما ممکن است نیاز به

  • باربری و حمل تجهیزات پزشکی
  • ماشین آلات
  • و یا سایر تجهیزات الکترونیکی حساس پزشکی و آزمایشگاهی

با ارزش بالا داشته باشید.

و ممکن است از خطاهای موجود در هنگام حمل چنین محموله هایی از جمله بیمه، ادعای ضرر و زیان، دریافت هزینه خسارت ها و برخورد با کارگران حمل و نقل خسته شوید. از این رو شما تمایل دارید که از امن ترین روشها برای باربری و حمل تجهیزات پزشکی استفاده نمایید.

نیاز به جابجایی تجهیزات پزشکی

در حال حاضر این ممکن است به عنوان یک کار آسان به نظر برسد زیرا بسیاری از شرکت های باربری و حمل بار وجود دارند که در این عرصه فعالیت می کنند، اما تعداد شرکت های واقعا قادر به سازماندهی و اجرای چنین حرکتی خیلی کم هستند. هنگامی که آینده تجهیزات سنگین و حساس و میلیون دلاری شما در معرض خطر قرار می گیرد، بهترین کاری که می توانید برای خود و تجهیزات پزشکی تان انجام دهید استخدام شرکت های باربری و حمل تجهیزات پزشکی حرفه ای برای سازماندهی حمل و نقل ایمن تجهیزات تان می باشد.

از آنجا که باربری و حمل تجهیزات پزشکی سطح بالایی از مراقبت و تخصص را می طلبد، پرسنل یک شرکت اتوبار و حمل بار باید به طور خاص برای بسته بندی، بارگیری، تحویل، تخلیه و حمل دستگاه های حساس پزشکی و تجهیزات آزمایشگاهی به صورت تخصصی آموزش دیده باشند. و تجربه کافی برای اداره فرایند باربری و حمل تجهیزات پزشکی و بیمارستانی و انجام تمام امور مرتبط با آن باشند. همچنین دسترسی به بهترین و جدیدترین تجهیزات جابجایی لوازم و اثاثیه از دیگر نیازهای شرکتی است که قصد دارد به صورت تخصصی در زمینه باربری و حمل تجهیزات پزشکی فعالیت داشته باشد.

نیاز به شرکت باربری خوب برای حمل تجهیزات پزشکی

تجهیزات پزشکی بسیار ارزشمند مانند دستگاه های اشعه ایکس و MRI، صندلی های جراحی، تجهیزات اتاق عمل، دستگاه های تصویربرداری و دیگر ابزارهای پزشکی نیاز به مراقبت حرفه ای دارند. از این رو جابجا کنندگان تجهیزات پزشکی باید متخصص بوده و یک برنامه حمل و نقل سفارشی لازم است تا حمل و نقل این گونه تجهیزات در امنیت و ایمنی کامل انجام شده و تضمین شود.
تجهیزات آزمایشگاهی، میکروسکوپ ها، نیمکت های کار، کوره ها، واحدهای خنک کننده، جمع کننده گرد و غبار، آمپلی فایر ها و سایر تجهیزات مورد نیازآزمایشگاهی نیز باید برای انتقال ایمن و تحویل بدون نقص توسط شرکت های باربری انجام شود.  هنگامی که شما با یک شرکت باربری خوب و حرفه ای کار می کنید باربری و حمل تجهیزاتی پزشکی آسان می شود.

ما در اینجا اطلاعات و راهنمایی های بسیار جالبی در زمینه باربری و حمل تجهیزات پزشکی آماده کرده ایم.
اگر شما به دنبال خدمات جابجایی و باربری و حمل تجهیزات پزشکی، بیمارستانی، یا دندانپزشکی هستید، تبریک میگویید. این معمولا به معنی احتیاج به نوسازی امکانات پزشکی و آزمایشگاهی شماست.

همانطور که می دانید خدمات جابجایی و ذخیره سازی برای امکانات پزشکی و بهداشتی پیچیده است و بسیار مهم است که به درستی انجام شود. یک شرکت باربری و حمل تجهیزات پزشکی متخصص دارای برنامه ریزی، هماهنگی کارآمد و موثر، به حداقل رساندن وقفه ها و خرابی هایی است که مراقبت های بیمار را مختل می کند و بر روحیه کارکنان تأثیر می گذارد.

باربری و حمل تجهیزات پزشکی

از مهم ترین نیازهها در باربری و حمل تجهیزات پزشکی و تخصصی بیمارستانی:
برنامه ریزی و حرکت از ابتدا تا انتها
بسته بندی سفارشی و جعبه مخصوص تجهیزات و لوازم آزمایشگاهی و بیمارستانی.
بسته بندی سفارشی و جعبه مخصوص مواد یخ زده و اتاق های سرد.
تمیز کردن اتاق.
کامیونهای اختصاصی با امکان کنترل دما.
دریافت، تشخیص و تحویل تجهیزات جدید، تخت و مبلمان.
ارسال خدمات باربری و حمل تجهیزات پزشکی ، از جمله حذف بقایای آن.
ذخیره سازی ایمن و مقاوم در برابر آب و هوا و کنترل آب و هوا.

ما چالش باربری و حمل تجهیزات پزشکی با قیمت بالا و سنگین و دستگاه های آزمایشگاهی حساس را برای شما با حمل و نقل ایمن و سریع حل می کنیم.

خدمات شرکت باربری و اتوبار اطلس بار

بیماران شما به شما نیاز دارند. ما این کار را به آسانی انجام می دهیم. ما در باربری و حمل تجهیزات پزشکی و تجهیزات دانشگاهی، بیمارستان ها، شرکت های زیست شناسی و پزشکی فعالیت می کنیم. ما برنامه ریزی گسترده ای داریم و همه چیز را از تجهیزات بیمارستانی گرانقیمت و تخت ها و تجهیزات آزمایشگاهی دقیق و دستگاه های مختلف انتقال می دهیم. ما نیازهای شما را ارزیابی می کنیم و یک راه حل مناسب برای سازمان شما، کارکنان شما و زمان بندی شما به صورت سفارشی ایجاد می کنیم.

از مهم ترین خدمات ما در زمینه باربری و حمل تجهیزات پزشکی

مدیریت پروژه اختصاصی با تخصص در حمل تجهیزات بهداشتی
پیشگیری از کمبود زمان برای بیماران، کارکنان با انجام سریعترین خدمات
درک کامل از عملیات ویژه و تدارکات خدمات باربری و حمل تجهیزات پزشکی و بهداشتی
برنامه ریزی برای اسباب کشی و حمل اثاثیه مختلف
دارای باربرانی که به شدت آموزش دیده، غربالگری شده و مورد آزمایش قرار گرفته اند
کنترل موجودی، ردیابی ماشین باربری و حمل تجهیزات پزشکی و گزارش دادن با استفاده از سیستم مجهز
جابجایی تجهیزات آزمایشگاه، نمونه گیر بیولوژیکی، بیمارستان، ومواد شیمیایی.
بسته بندی و بازکردن بسته بندی ها و نصب مجدد وسایل پزشکی
بسته بندی و خدمات مونتاژ وسایل
حذف بقایای ضایعات بسته بندی و انحلال و بازیافت وسایل ناخواسته

جزئیات باربری و حمل تجهیزات پزشکی

جابجایی تجهیزات آزمایشگاهی و تجهیزات پزشکی نیاز به:

  • برنامه ریزی
  • صبر
  • و تخصص

دارد.
هر جزئیات باید قبل از شروع اسباب کشی به طور کامل بررسی شود.
مسائل مربوط به آلودگی و ارتعاش نیز باید در نظر گرفته شود.
جدای همه اینها ما باید به ارزش تجهیزات علمی و پزشکی توجه داشته باشیم.

اغلب فریزرهای تا دمای -80 درجه وجود دارد که محتویات داخل آن نمی توانند دما را از دست بدهند، که موضوع زمانبندی را برای مدت زمانی که می توان این مواد را از داخل فریزرهای بزرگ خارج کرد و همچنان یخ زده باقی بماند مطرح می کند.
هر شرکت باربری و حمل تجهیزات پزشکی باید شرایط لازم برای نگهداری و حمل این گونه تجهیزات حساس را داشته باشند. این شرکت ها نیاز به تجهیزاتی دارند که بتوانند از تجهیزات پزشکی مراقبت نمایند و آنها را به راحتی حمل کرده و به مقصد برسانند. هیچ تاخیری در این مورد از شرکت های باربری و حمل تجهیزات پزشکی قابل قبول نیست زیرا به دلیل حساسیت و نیاز شدیدی که به این دستگاه ها از طرف بیماران وجود دارد اجازه اهمال به شرکت های باربری را نمی دهد. از این رو بررسی جزئیات در اجرای باربری و حمل تجهیزات پزشکی بسیار مهم است.

یک شرکت باربری مدرن باید یک برنامه مدون برای انجام باربری و حمل تجهیزات پزشکی داشته باشد.

باربری و حمل تجهیزات پزشکی و داستان ام آر آی (MRI)

دستگاه MRI مغناطیسی دائمی دارای مزایای بسیاری است از جمله هزینه های نگهداری کم، عدم وابستگی به هلیوم و حداقل نیاز به برق … اما همچنین  این دستگاه یک میدان مغناطیسی قوی دارد که نمی تواند «خاموش» شود.
هنگامی که در یک مجموعه MRI به خوبی محافظت شده و بسته بندی شده نصب شده است، MRI هیچ گونه خطری برای افراد یا تجهیزات خارج از اتاق اسکن ایجاد نمی کند. با این حال، باربری و حمل یک آهنربای دائمی MRI  نیاز به مقررات ویژه ای برای محافظت از مردم و تجهیزات دیگر پزشکی دارد. اگر در بسته بندی، باربری و حمل تجهیزات پزشکی مانند یک دستگاه MRI مغناطیسی دائمی می خواهید اقدامی داشته باشید، مطمئن باشید که با تیم هایی کار می کنید که می دانند چگونه به درستی و با ایمنی کامل حمل و باربری چنین دستگاه هایی را هدایت واداره می کنند.

برای محافظت از اثرات این آهنربای دائمی در حین باربری و اتوبار به طور معمول استفاده از جعبه چوبی یا جعبه حمل و نقل ساخته شده از فولاد سفارشی است تا از احتمال ضربه مغناطیسی به افراد یا چیزهایی که در مجاورت آن قرار می گیرند و پیشگیری از تاثیرات آن ، جلوگیری شود. این جعبه های مخصوص حمل و نقل می تواند حدود 10،000 دلار هزینه داشته باشد. با این حال، یک روش خلاقانه برای محافظت از آهنرباهای دائمی در حین حمل و نقل بدون نیاز به استفاده از جعبه چوبی محافظ سنگین و گرانبها وجود دارد.

ورق های سیلیکون در حمل MRI

هر MRI مغناطیسی دائمی دارای میدان بیش  از 0.2T  قدرت می تواند در ورق های فولادی سیلیکونی پیچیده شود.
این ورق های فولادی سیلیکونی از نوع M36 هستند.
که به طور معمول دارای طول ” 10 تا 12 ”
و عرض “4 تا 5”
و ضخامت 20 تا 26 ضخامت دارند.
هر ورق وزنی حدود 50 پوند دارد.
آنها به سادگی در اطراف آهنربای دستگاه قرار می گیرند ،

یک بار به صورت هم زمان، یک ورق به طور مستقیم بر روی ورق قبلی قرار می گیرد، تا زمانی که میدان مغناطیسی دستگاه به اندازه کافی از بین رفته باشد، در این حال، به اندازه کافی از اثرات بالقوه مضر میدان مغناطیسی دستگاه بر روی افراد و تجهیزات کاسته شده است.
با استفاده از ورقه های سیلکونی می تواند به طور چشمگیری از هزینه های خرید و یا استفاده از جعبه های فولادی برای محافظت ازاثرات میدان مغناطیسی دستگاه ام آر آی کاسته می شود. آیا تیم باربری شما می داند چگونه یک دستگاه ام آر آی را جابجا نماید. اگر خیر به راحتی می توانید برای باربری و حمل تجهیزات پزشکی از جمله ام آر آی با ما در اتوبار و باربری اطلس بار تماس بگیرید.

بودجه مورد نیاز در باربری و حمل تجهیزات پزشکی

باربری و حمل تجهیزات پزشکی می تواند گران باشد. ما در مورد تجهیزات گران قیمت، حساس و مورد نیاز بیمارستانی و مراکز درمانی صحبت می کنیم. باربری و حمل تجهیزات پزشکی نیازمند شرایط ویژه ای است که در طول جابجایی باید به حتما رعایت شود، بسیاری از ابزارهای باربری و اتوبار برای این کار درگیر هستند، و در نهایت، نیروی کار حرفه ای برای باربری و حمل تجهیزات پزشکی مورد نیاز است. همه اینها در قیمت نهایی باربری و حمل تجهیزات پزشکی کاملا موثر است.

عوامل اصلی در برآورد قیمت اتوبار و نحوه محاسبه هزینه های باربری و حمل تجهیزات پزشکی را توضیح می دهیم. هزینه های باربری و حمل تجهیزات پزشکی با تعیین میزان شرایط درون ماشین باربری و حمل اثاثیه شروع می شود. زمان بندی بعدی، بر اساس ماهیت حرکت است. برای حمل بار و جابجایی آیتم های ظریف و سنگین شکل و اندازه های غیر معمول، مانند تجهیزات آزمایشگاهی، بیش از یک ساعت و نیم در هر بار حرکت ماشین باربری مورد نیاز است، به علاوه طول مسیر و بارگیری.
پس از تعیین بار کامیون و زمان بندی، نیروی انسانی و هزینه هر فرد در هر ساعت اضافه می شود.
پله ها
درگاه های باریک
و دیگر موانعی که باعث طولانی شدن این حرکت می شود
باعث افزایش هزینه های باربری و حمل تجهیزات پزشکی می شود.

عوامل موثر بر قیمت باربری

به طور معمول، جابجایی وسایل یک آزمایشگاه بزرگ (بیش از پنج تا شش بار کامیون حمل بار) نیاز به تعدادی باربر در مبدا حرکت و تعدادی باربر در مقصد با رانندگانی که تسلط کافی برای راندن ماشین باربری و حمل تجهیزات پزشکی دارد.
از آنجا که تجهیزات پزشکی بیش از حد حساس هستند ممکن است درون ماشین باربری و حمل تجهیزات پزشکی فضای خالی وجود داشته باشد که نتوان این فضای خالی را پر کرد و ماشین باربری باید به همان ترتیب حرکت کند از این رو تعداد دفعات باربری وحمل تجهیزات پزشکی و یا اگر بخواهیم سرعت بیشتری به کار باربری و اتوبار بدهیم تعداد ماشین های حمل بار افزایش پیدا می کند.
البته باید شرایط لازم برای عدم حرکت دستگاه درون ماشین باربری فراهم گردد.
هزینه بیمه باربری برای اقلام بسیار گرانقیمت

و نیز هزینه بسته بندی

نیز به هزینه نهایی باربری و حمل تجهیزات پزشکی اضافه می شود.

هر بار که شرکت باربری و حمل بار مورد نظرتان رزرو می کنید،
آن را از نظر عملیات استاندارد و دریافت یک بیانیه مشخص از هزینه باربری و حمل تجهیزات پزشکی بررسی نمایید، و مطمئن شوید که در قرارداد شما میزان بیمه برای پرداخت هزینه های ناشی ازخسارات احتمالی با توافق شما قید شده است.

شرکت مناسب جهت باربری و حمل تجهیزات پزشکی

هنگامیکه به دنبال شرکت باربری و حمل تجهیزات پزشکی حرفه ای هستید،
باید تحقیقات کاملی انجام دهید.
هنگامی که پای انتقال تجهیزات پزشکی شما به میان می آید،
نمی توانید یک شرکت بدون مجوز را انتخاب کنید.
چک کردن مجوز باید قطعا از اولین اقدامات شما در این کار باشد،
اما شما همچنین باید پیشینه و سابقه شرکت را نیز بررسی کنید.
شما باید اطمینان حاصل کنید که افراد بالقوه صلاحیت لازم برای باربری و حمل تجهیزات پزشکی شما را دارند.

از موتورهای جستجو استفاده کنید
و با مشتریان قبلی این شرکت ها صحبت نمایید.
شما باید اطمینان حاصل کنید که شرکت منتخب شما قادر به ارائه راه حل های به موقع و کارآمد هستند و تمام نیازهای شما را در امر باربری و حمل تجهیزات پزشکی برطرف می کنند.

نکات مهم در انتخاب شرکت باربری

حداقل چند شرکت باربری را با هم مقایسه کرده و از میان آنها بهترین گزینه را انتخاب نمایید.
یک شرکت باربری و حمل تجهیزات پزشکی را انتخاب کنید که قیمت مناسبی دارد. به اندازه کافی وقت صرف تحقیق کنید، پس از آن تردید نکنید. قبل از رزرو خدمات از یک شرکت باربری تمامی گزینه های لازم را بررسی نمایید.
شرت باربری خود را با حداقل اطلاعات زیر مطلع نمایید. شما در ابتدای استخدام شرکت باربری و حمل تجهیزات پزشکی تان باید این شرکت را در جریان اطلاعات زیر قرار دهید.

آدرس مبدا (نام شرکت، آدرس خیابان، شهر، کد پستی)
دو شماره تماس تلفنی و شماره تلفن ثابت
آدرس مقصد (نام شرکت، آدرس خیابان، شهر، کد پستی)

در حالی که حمل و نقل می تواند توسط تجهیزات نامناسب و رانندگان ناتوان از طرف شرکت های اتوبار و باربری نامعتبر مورد سوء استفاده قرار می گیرد. باز هم، بیشتر شرکت های حمل بار متخصصان حمل و نقل هستند. اما مطمئنا شرکت باربری و حمل تجهیزات پزشکی به شما این اطمینان را می دهد که شرکتی که با آن می خواهید کار می کنید یک سازمان حرفه ای است.

  • باربری و حمل تجهیزات پزشکی با ارزش و گرانقیمت
  • ماشین آلات پزشکی و آزمایشگاهی
  • و یا سایر تجهیزات الکترونیکی حساس

می تواند گزاره ای موفق باشد، به شرطی که به دنبال راهنمایی های مندرج در این مقاله باشید.
موفق باشید !