کارتن رگال دار برای بسته بندی لباس در اسباب کشی

کارتن رگال دار یکی از لوازم بسته بندی لباس‌ها در اثاث کشی است. برای بسته بندی و آماده کردن لباس‌های مجلسی، کت و شلوار و… باید از کارتن‌های رگال دار استفاده کرد تا برای لباس مشکلی ایجاد نشود. برای بسته بندی لباس‌ها می‌توانید از روش‌های مختلفی استفاده کنید. برای مثال این روش‌ها عبارتند از: استفاده از چمدان، کیسه‌های پلاستیکی و زباله، کارتن و…. . شاید با خود فکر کنید که لباس‌ها را می‌توانید درون کارتن اسباب کشی قرار دهید و بدون مشکل آنها را بسته بندی کنید. اما مسلما شما در کمدتان لباس‌هایی دارید که برایتان مهم است. لباس‌هایی مانند کت و شلوار یا لباس‌های شب یا لباس‌های زمستانی که قیمت بالایی دارند، بسیار حساس هستند و بسته بندی آنها اهمیت زیادی دارد. در ادامه این مطلب از سایت اطلس بار به توضیحات بیشتری درباره کارتن رگال دار و مزایای استفاده از آن اشاره کرده‌ایم.

بهترین راه برای بسته بندی لباس‌ها در جابجایی

بسته بندی لباس همیشه یکی از مشکلاتی است که در اسباب کشی وجود دارد. برای بسته بندی لباس‌ها هم می‌توانید از کیسه‌های پلاستیکی استفاده کنید و هم می‌توانید تک تک لباس‌ها را به خانه جدید با ماشین شخصی‌تان منتقل کنید. اما این روش‌ها آسان نیستند و دردسرهای زیادی دارند. همچنین با این روش‌ها آسیب‌های زیادی به لباس‌ها وارد می‌شود. بهترین راه برای بسته بندی لباس‌ها استفاده از کارتن رگال دار است. این نوع کارتن هیچ آسیبی به لباس وارد نمی‌کند و هیچ دردسری ندارد.

انواع کارتن رگال دار

کارتن آویز دار برای حمل لباس‌های مجلسی و کت و شلوار مورد استفاده قرار می‌گیرند. این کارتن‌ها مانند کمدی کوچک ساخته شده‌اند که در آنها میله آویز هم برای جا لباسی قرار دارد تا در اسباب کشی به راحتی لباس‌ها را در آن قرار دهید. استفاده از این نوع کارتن‌ها باعث می‌شود تا لباس‌های شما چروک نشود و مانند یک کمد لباس برای شما عمل می‌کند. البته این نوع کارتن اسباب کشی انواع مختلفی دارد که در ادامه به توضیحات آن میپردازیم:

کارتن رگال دار بلند

کارتن رگال دار بلند یک محصول جدید برای حمل و جابجایی البسه است. این کارتن با رگال بلندی که دارد مانند یک کمد دیواری عمل می‌کند و می‌توانید لباس‌های خود را به آویز آن آویزان کنید. با استفاده از این کارتن بلند لباس‌ها بدون چین و چروک درون جعبه قرار می‌گیرند. علاوه بر حمل لباس از این کارتن‌ها برای نگهداری پوشاک در انبار استفاده می‌شود. تمامی ما لباس‌هایی داریم که فصل به فصل آنها را استفاده می‌کنیم و با کارتن آویزدار می‌توانید آنها را بدون چین و چروک نگهدارید.

کارتن رگال دار کوتاه

کارتن رگال دار کوتاه با ارتفاع 90 سانتی‌متر برای پیراهن‌های میهمانی و پوشاک‌های کوتاه مناسب است. این کارتن برای لباس‌هایی که تا طول 85 سانتی متر هستند، مناسب است و بسته به حجم و جنس پوشاک 15 تا 20 لباس در آن جای می‌گیرد. با وجود این کارتن دیگر از چروکیدگی لباس‌هایتان نگران نباشید.

مزایای استفاده از کارتن رگال دار برای لباسهای مجلسی

برای بسته بندی لباس‌های حساس باید از کارتن رگال دار استفاده کنید. با استفاده از کارتن‌های رگال دار دیگر نیازی به تا کردن لباس‌ها نخواهید داشت. همچنین در محل جدید نیازی به صرف زمان برای چیدن لباس‌ها نخواهید داشت و می‌توانید به راحتی گیره‌های لباسی را از درون کارتن جدا کنید و در کمد آویزان کنید.  از دیگر مزایای استفاده از کارتن رگال دار می‌توان به عدم نیاز به کاور لباس‌ها به صورت تکی اشاره کرد. در نتیجه هزینه‌های شما به صرفه‌تر خواهد شد. لباس‌ها با استفاده از گیره لباسی داخل کارتن رگال دار آویزان می‌شوند و می‌توانید درب جعبه را بسته و کل جعبه را سلفون بگیرید.  از دیگر مزایای این کارتن بسته بندی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. جلوگیری از چروکیدگی، کثیفی، پارگی یا آسیب دیدگی پارچه لباس‌ها
  2. با استفاده از این وسیله دیگر نیازی به اتو لباس‌ها نیست.
  3. انواع کارتن رگال دار دارای ارتفاع بسیار بالا و کیفیت بالایی هستند. میله آنها مقاومت بسیار بالایی دارد که می‌تواند وزن لباس‌ها را تحمل کند.
  4. حفاظت کامل از لباس‌های شما در برابر چروک؛ گرد و غبار : کارتن رگال دار بعد از قراردادن لباس‌ها به صورت کامل بسته می‌شود و می‌توانید درب آن را چسب کنید تا از ورود هرگونه آلودگی و گرد و غبار به درون آن جلوگیری نمایید.
  5. سرعت در بسته بندی و باز کردن لباس‌ها و انتقال لباس‌های شما با جالباسی مستقیم از کمد خانه قدیم به کمد خانه جدید

کارتن رگال دار

معایب استفاده از کارتن رگال دار حمل لباس

یکی از معایب استفاده از کارتن آویزدار این است که کمی گران قیمت هستند. اما سرمایه گذاری خوبی است چراکه نه تنها در اسباب کشی بلکه با کمی خلاقیت در خانه هم قابل استفاده است. کارتن‌های حمل لباس حجم زیادی را در کامیون حمل اثاثیه اشغال می‌کنند.

نکات مهم برای بسته بندی لباس‌ها با کارتن رگال دار

در ادامه به نکات مهمی برای بسته بندی لباس‌ها اشاره کرده‌ایم:

  1. ابتدا قطعات جعبه را سوار کنید.
  2. میله را از بالا به پایین فشار دهید تا متوجه شوید که میله کاملا جا افتاده و هرز نیست.
  3. در این مرحله لباس‌ها را با جا لباسی به جعبه منتقل کنید و فضای کافی بین لباس‌ها بگذارید تا از چروکیدگی لباس‌ها در طی مسیر جلوگیری شود.
  4. کاور پلاستیکی را جدا کنید. چراکه در زمان قرارگیری در کامیون، دمای زیاد داخل کابین، پلاستیک را آب می‌کند و بر روی لباسها می‌ریزد.
  5.  از گذاشتن وسایل سنگی در کف این جعبه‌ها خودداری کنید. چراکه برای این کار طراحی نشده‌اند. اما می‌توانید ملحفه و یا پتوهای سبک را برای صرفه جویی در فضا در کف جعبه قرار دهید.
  6. سقف جعبه را بعد از اتمام کار ببندید و با نوارهای مخصوص کارتن را آب بندی کنید.
  7. محل و محتوای جعبه را با برچسب روی آن مشخص کنید تا دچار سردرگمی نشوید.
  8. انتهای میله آویز، محافظ ندارد. بنابراین با چسب آن را محکم ببندید تا در زمان بلند کردن به شما آسیبی نرساند.
  9. در زمان بسته بندی لباس‌ها می‌توانید یک میله دیگر به موازات میله بالا درون یک جعبه قرار دهید. اما میله بالا را از بیرون با چسب آن مهار نکنید تا خطری برای شما نداشته باشد.

نکات مهم در زمان خرید انواع کارتن رگال

بهتر است کارتنی که میخرید جای دست داشته باشد تا حمل آن راحت‌تر باشد. همچنین بهتر است روی کارتن برچسب داشته باشد تا بتوانید روی آن نام و یا نوع وسایل داخل کارتن را بنویسید.

اتوبار و باربری اطلس بار به شما پیشنهاد می‌دهد از کارتن رگال دار این شرکت برای بسته‌بندی لباس استفاده نمایید. ظرفیت کارتن رگال دار اطلس بار به گونه‌ای است که می‌تواند 12 دست لباس را به خوبی در خود جای دهد.