مقالات

باربری شبانه روزی

باربری شبانه روزی

یکی از نیازهایی که ممکن است در زمان اسباب کشی به وجود آید نیاز به یک باربری شبانه روزی برای انجام خدمات باربری در طول ساعات یا روزهایی است که جزء تعطیلات محسوب می شود. بسیاری از افراد ممکن است شاغل باشند و در طول ساعات اداری مشغول به کار باشند و نتوانند زمانی را برای انجام کارهای اثاث کشی صرف نمایند همچنین در طول هفته ممکن است مشغله های خاص خود را داشته باشند و تمایل دارند روزهای تعطیل هفته را برای اسباب کشی و باربری در نظر بگیرند. اگر شما خودتان دست به کار شوید و بسته بندی وسایل برای جابجایی را انجام دهید که هیچ اما اگر قصد استخدام یک شرکت اتوبار معتبر برای حمل اثاثیه تان را دارید توصیه می کنیم با یک شرکت باربری شبانه روزی خوب تماس بگیرید.

لزوم استخدام باربری شبانه روزی برای باربری در شب

اثاث کشی از یک خانه به خانه ای دیگر با استرس همراه است،
زیرا کارهای سختی که شامل بلند کردن وسایل سنگین و بسته بندی است باید به خوبی انجام شود.
با این حال، با تغییر روند، عوامل حرفه ای به شما کمک می کنند تا به هر مکان مبادرت به اسباب کشی ورزید، و کمتر نگران خطراتی مانند شکستن یا از دست دادن وسایل تان باشید. یک شرکت باربری خوب به شما کمک می کند انواع بار و وسایل خانه را بسته بندی کنید، آنها را در یک کامیون حمل اثاثیه ایمن حمل و نقل کنید و آنها را به محل جدید انتقال دهید.
پس از آن، آنها را به صورت منظم در خانه جدید تان چیدمان می نمایند.

همانطور که شما یک برق کار یا لوله کش استخدام می کنید، عوامل حرفه ای شرکت های باربری شبانه روزی نیز در انجام بهتر و آسان تر  خدمات حمل و نقل اسباب و اثاثیه شما را یاری می کنند. این همچنین شما را از ناامنی هایی که مردم را مجبور به اسباب کشی در شب می کند، محافظت می کند. اگر قصد باربری در شب را دارید باید بدانید که کار سختی را در پیش دارید اما با استخدام یک باربری شبانه روزی معتبر و مطمئن می توانید به خوبی از پس این کار برآیید.

هنر باربری و اسباب کشی

اسباب کشی شامل بسته بندی تمام وسایل خانه و انتقال آنها به خانه جدید است.
آنها قبل از قرار دادن شان در اتاق های مربوطه به ترتیب بسته بندی می شوند.

یک شرکت باربری شبانه روزی حرفه ای از طریق تماس های تلفنی یا به صورت آنلاین از مشتریان سفارشات خدمات باربری را دریافت می کند و پس از درخواست برای قرار ملاقات برای انجام یک کارشناسی و بازدید از اثاثیه به محل مشتری اعزام می شوند. پس از آن یک تاریخ برای اسباب کشی و باربری اسباب منزل تعیین می شود تا از تداخل با کار سایر مشتریان جلوگیری شود. دو روز قبل از جابجایی اثاثیه، شرکت باربری شبانه روزی  به مشتری لوازم بسته بندی را ارائه می نماید تا اقلام ضروری مانند  مدارک پزشکی، اسناد مسافرتی، مدارک تحصیلی و جواهرات را پیش از آمدن کارگران اسباب کشی شرکت بسته بندی نماید.

در روز جابجایی وسایل خانه قبل از انجام هر کاری از وسایل عکس گرفته می شود.

آنها موارد مختلف را بسته بندی می کنند،

مبلمان را بسته بندی می کنند (در صورت نیاز) و آنها را در جعبه های استاندارد بسته بندی می نمایند.
جعبه ها به وضوح با نام اتاق برچسب دارند.
سپس باید مطمئن شویم که همه چیز تحت کنترل است،
پنجره ها قفل شده اند، چراغ ها خاموش است، درب ها قفل شده اند،
و همه وسایل را با خود به محل جدید انتقال داده ایم  چیزی جا نمانده است.

آماده شدن برای زمان باربری

روز و شب جابجایی بار و وسایل منزل می تواند زمانی نامطمئن برای کودکان باشد.
زیرا آنها تنها خانه ای را که می شناسند ترک می کنند.
بچه ها را در بحث های مرتبط با اسباب کشی خانه شرکت دهید و آنها را درک کنید
و بگویید که چه چیزهای خوبی می تواند در روز اسباب کشی در انتظار آنها باشد.

یک شرکت باربری شبانه روزی و اتوبار کم هزینه نیز به مشتری توصیه می کند تا وسایلی که قرار است به خانه جدید جابجا شود را به حداقل برساند.  تمامی اتاق های خانه بررسی می شود و تصمیم گرفته می شود که چه وسایلی حمل و بسته بندی شود و کدام وسایل دور انداخته یا فروخته شود.
در روز اسباب کشی آدرس جدید برای راحتی نقل مکان به شرکت باربری شبانه روزی داده می شود.

امنیت در باربری شبانه روزی

به منظور تضمین ایمنی و امنیت مشتری در حین حمل شبانه روزی اثاثیه، تمام موارد به طور صحیح بسته بندی شده و در جعبه ها و کارتن حمل بار استاندارد بسته بندی می شوند. مجموعه های مبلمان نیز توسط شرکت باربری شبانه روزی حرفه ای در پوشش های مناسب پیچیده شده و تخت ها و دیگر مبلمان و اثاثیه چوبی در پتوهای محافظت کننده پوشیده می شود.
تشک در پوشش های مناسب برای نگهداری تشک قرار داده می شود؛
وسایل الکترونیک درمیان  لایه های محافظت کننده بسته بندی شده
و در کارتن اسباب کشی مقاوم برای متحرک بسته بندی می شود.

در روز یا شب اسباب کشی و در حین جابجایی وسایل منزل و حمل آنها به داخل کامیون باربری هیچ کس حتی همسایگان نمی بینند که چه وسایلی از مشتری در حال انتقال است، آنها تنها جعبه های در حال حرکت و اقلام پیچیده شده که از خانه خارج می شوند را می بینند که در یک کامیون مسقف و پوشیده بارگذاری می شوند. شرکت باربری شبانه روزی قابل اعتماد به شما اطمینان می دهند که با گرفتن تصاویر پیش از شروع باربری از وسایل، هیچ چیز از دست نمی رود.   پس از چیدمان وسایل در خانه جدید، شرکت های اتوبار شبانه روزی معتبر و مطمئن زمان را با مشتری می گذرانند تا مطمئن شوند هیچ وسیله از بین نرفته است.

  • پد های مبلمان
  • بسته بندی با پلاستیک های حباب دار
  • کوسن های فوم
  • پوشش ها و کیسه های مناسب

مشتری ها را برای محافظت از لوازم خانگی شکننده متقاعد می سازند.

باربری چقدر طول می کشد؟

مدت زمان باربری بستگی به اندازه خانه و فاصله خانه قبلی تا خانه جدید دارد.
با این حال، یک روز کاری که به صورت نرمال از8:30 صبح تا 3 بعد از ظهراست از یک شرکت باربری سریع برای حمل بار و حمل اثاثیه منزل متوسط از یک خانه به خانه ای جدید وقت می گیرد. این شامل بسته بندی بار، حمل بار، بارگیری در ماشین اسباب کشی و تحویل بار و تنظیم و چیدمان وسایل است.

هزینه باربری شبانه روزی

حداقل هزینه برای بسته بندی، حمل بار و اثاثیه منزل شامل:

  • حداقل هزینه برای بسته بندی
  • حمل و نقل بار
  • اجاره ماشین باربری
  • تحویل بار
  • و چیدمان بار

است. هزینه باربری شبانه روزی علاوه بر موارد مهم بالا به زمان و ساعت باربری نیز بستگی دارد.  در صورتی که وسایل آسیب یا خسارت دیده باشند شرکت بیمه ظرف مدت 90 روز خسارت های اسباب کشی را پرداخت می کند. باربری شبانه روزی اطلس بار تمامی موارد بالا را رعایت کرده و در هر زمان که شما نیاز داشته باشید برای انجام باربری شبانه روزی و حمل بار شبانه روزی آماده است.