مقالات

اجاره انبار برای وسایل منزل

اجاره انبار برای وسایل منزل

خدمات ذخیره سازی شرکت باربری یکی از خدماتی است که شرکت ها می توانند در راستای برآورده کردن نیاز مشتری ارائه نمایند. یکی از خدمات لازم در سیستم اتوبار و لجستیک، انبارش کالا و اثاثیه و هر نوع بار بر اساس سفارش مشتری می باشد. اما مسئله و نکاتی مهم نحوه انبارش و ذخیره سازی وسایل است تا در طول مدت زمان نگهداری و جابجایی از آسیب دیدگی آنها جلوگیری شود. حمل بار به مقصد نهایی ممکن است با کمی وقفه همراه باشد از این رو احتمال نیاز به خدمات ذخیره سازی شرکت باربری وجود دارد.
آیا شما به زودی اسباب کشی می کنید اما باید بعضی چیزها را در انبار ذخیره کنید؟
شاید شما به خارج از کشور سفر می کنید، خانه رویایی خود را ساخته اید یا اجاره کرده اید و حالا جایی برای نگهداری اثاثیه خود نیاز دارید؟ به هر دلیلی که باید وسایل خود را انبار کنید، چند نکته مهم باید در مورد خدمات ذخیره سازی شرکت باربری خود بدانید …
شما می توانید وسایل خود را برای هر مدت زمان ذخیره کنید

مهم نیست که شما در حال جابجایی به کجا هستید، و یا به چه دلیلی اکنون به خدمات انبارداری نیاز دارید، شما نیاز دارید تا برای مدت چند ماه وسایل خود را ذخیره سازی کنید و یا تا چیدمان وسایل در خانه جدید برای چند هفته نیاز به انبارش وسایل تان دارید. در این زمان شما می توانید از خدمات ذخیره سازی شرکت باربری و اتوبار خود استفاده نمایید که کاملا امن و مطمئن است. شما می توانید تا هر زمان که بخواهید وسایل خود را از طریق این شرکت های خدمات جابجایی وسایل ذخیره سازی و انبار نمایید. بیشتر شرکت ها هزینه های انبارداری را به صورت هفتگی یا ماهانه حساب می کنند تا یک قیمت کاملا انعطاف پذیر به مشتری خود ارائه نمایند.

ذخیره سازی ممکن است برای جابجایی بین المللی ضروری باشد

اگر شما به خارج از کشور اسباب کشی می کنید، انبارش وسایل و اثاثیه تان ممکن است در واقع بخش مهمی از حرکت شما باشد. بسته به جایی که شما می خواهید بروید برای آماده شدن برای یک زندگی جدید در مکانی جدید، ممکن است که شرکت اتوبار بین المللی شما توصیه کند برای یک دوره کوتاه وسایل و اثاثیه خود را انبار کنید تا بتوانید ابتدا شرایط زندگی در محل جدید را بهبود ببخشید و سپس اقدام به جابجایی اثاثیه تان نمایید و آنها را به محل اقامت جدید خود ببرید. همچنین ممکن است آماده سازی خانه جدید تان مدتی زمان ببرد و یا شما نیاز داشته باشید که خانه جدیدی برای اقامت خود پیدا کنید و در این زمان شما نیاز به خدمات ذخیره سازی شرکت باربری و حمل بار دارید.
همچنین ممکن است شما بخواهید برای یک دوره کوتاه مدت در خارج از کشور یا در محلی دور زندگی کنید برای مثال شما برای یک سفر کاری چند ماه می خواهید در شهر یا کشوری دیگر زندگی کنید و اکنون نیاز دارید تا اثاثیه خود را در جایی انبار و نگهداری نمایید. در صورت ذخیره سازی وسایل شما می توانید هر زمان که بخواهید نسبت به حمل اثاثیه منزل به محل جدیدتان نیز اقدام نمایید زیرا وسایل شما در بسته بندی های مناسب برای یک باربری و اسباب کشی آسان و ایده آل کاملا آماده است.

شرایط خدمات ذخیره سازی شرکت باربری

هنگام استفاده از خدمات ذخیره سازی شرکت باربری به عنوان بخشی از جابجایی و اتوبار ، وسایل و اثاثیه شما در یک محل امن و مناسب در بسته بندی های مهر و موم شده نگهداری می شود و یک موجودی دقیق از اثاثیه و وسایل شما گرفته خواهد شد. وسایل شما توسط ماشین حمل بار مناسب پس از بسته بندی ایمن به محل نگهداری و انبار شرکت ارسال می شود و در آنها در بهترین شرایط به دور از هر گونه رطوبت , نم , تابش شدید آفتاب و … نگهداری می شود. هر زمان که شما بخواهید نیز وسایل شما کاملا آماده حمل و جابجایی است. شرایط شما هرچه باشد خدمات ذخیره سازی شرکت باربری یک گزینه مناسب برای باربری بین المللی و شرایط خاص دیگر است. بسته به نوع کالایی که قرار است انبار شود شما نیاز به فضای مناسبی برای نگهداری دارید.
وسایل خانگی و اثاثیه منزل معمولا نیاز به شرایط سختی برای نگهداری ندارند.
اما برخی از کالاهای:

  • صنعتی
  • شیمیایی
  • تجهیزات پزشکی
  • انواع سوخت
  • خودرو

و … را نیز می توان انبار نمود اما شرایط نگهداری از آنها باید در انبار وجود داشته باشد
و نگهداری از کالاهای خطرناک نیاز به خدمات ذخیره سازی شرکت باربری مطمئن و معتبر دارد.

وسایل شما باید امن و مطمئن نگه داشته شوند

این مسئله ممکن است از نظر شما کاملا بدیهی به نظر بیاید اما زمانی که قصد دارید از خدمات ذخیره سازی شرکت باربری و اتوبار استفاده نمایید باید مطمئن شوید که وسایل و اثاثیه شما در وضعیتی کاملا امن و مطمئن نگهداری می شوند. اگر به دنبال یک شرکت برای انبارداری وسایل خود هستید باید به شرایط نگهداری از وسایل خود در زمان انبارداری توجه نمایید و شرایط انبار و محل ذخیره سازی را در نظر داشته باشید و پس از انجام بررسی های لازم شرکت مورد نظر خود را انتخاب کنید.
شرایط زیر را برای استفاده از خدمات ذخیره سازی شرکت باربری در نظر بگیرید:
به انبار نگهداری وسایل تان خوب دقت کنید.
کف انبار باید دارای پوشش مناسب و کاملا خشک باشد
زیرا کمترین اثر از نم و رطوبت می تواند به وسایل شما آسیب برساند.
تابش نور خورشید نیز بسیار مهم است.
زیرا تابش بیش از حد می تواند اثاثیه شما را خراب نماید.
از این رو وسایل شما نباید در طول روز در معرض تابش نور شدید قرار گیرد.
وسایل شما باید به صورت مجزا از دیگر وسایل انبار شود.
و لیست کامل وسایل شما باید به تایید شما و شرکت باربری مربوطه برسد.
داخل انبار نباید وسایل آتش زا و خطرناک وجود داشته باشد.
و وسایل ایمنی مثل کپسول آتش نشانی باید داخل انبار قرار داشته باشد.
تا در صورت بروز هرگونه حادثه بتوان اقدامی موثر انجام داد.

بسته بندی اثاثیه برای انبارداری

بسته بندی اثاثیه شما نیز باید به بهترین شکل ممکن انجام شود.
وسایل شما قرار است برای مدت زمانی نسبتا طولانی نگهداری شود بنابراین نیاز است که بسته بندی مناسبی برای وسایل شما در نظر گرفته شود. بسته بندی باید به صورتی انجام شود که از نفوذ هرگونه رطوبت و هوا به داخل آن جلوگیری نماید. بسته بندی مناسب شرایط نگهداری از اثاثیه را آسان تر می کند و یکی از خدمات ذخیره سازی شرکت باربری ارائه یک بسته بندی امن و مناسب است. بنابراین در هنگام انتخاب شرکت اتوبار برای دریافت خدمات ذخیره سازی شرکت باربری به نوع بسته بندی وسایل در این شرکت دقت نمایید و از تجهیزات بسته بندی آنها مطلع شود زیرا برخی از وسایل نیاز به بسته بندی های ویژه برای جابجایی و نگهداری دارند.
برای اطمینان بیشتر از شرایط اثاثیه شما در هنگام استفاده از خدمات ذخیره سازی شرکت باربری بهتر است از یک بیمه معتبر استفاده کنید تا به عنوان یک محافظت کننده نهایی از وسایل شما بتوان در صورت بروز هرگونه حادثه احتمالی ضرر و زیان ناشی از آن را جبران نمود. بیشتر شرکت های باربری معتبر که خدمات ذخیره سازی و انبارداری ارائه می دهند، می توانند در این زمینه به شما مشاوره داده و به تمامی سوالات شما پاسخ دهند
همچنین به شما اطمینان دهند که وسایل تان در شرایط ایمن و مطلوبی به سر می برد.

شما می توانید کالاهای غیر خانگی را نیز ذخیره کنید

در بعضی موارد، ممکن است نیاز بیشتری به ذخیره سازی داشته باشید.
نه فقط موارد مربوط به وسایل و اثاثیه خانه.
به عنوان مثال ممکن است که شما یک مکان امن برای نگهداری از ماشین یا موتور سیکلت خود نیاز داشته باشید در حالی که شما خارج از کشور یا در شهری دیگر هستید. یا ممکن است کالاهایی با ارزش بالا مثل انواع عتیقه جات داشته باشید و تا زمانی که شما در محلی دیگر به سر می برید بخواهید آنها را در جایی امن نگهداری نمایید. حتی ممکن است که شما فقط نیاز به ذخیره فصلی داشته باشید، اگر فضای خالی یا جای دیگری برای ذخیره سازی نداشته باشید.
به عنوان مثال:

  • دکوراسیون کریسمس در طول سال
  • وسایل باغبانی در زمستان

وسایلی که در طول فصل خاصی مورد استفاده قرار می گیرد
می تواند از این گونه موارد باشد که شما برای نگهداری از آنها نیاز به خدمات ذخیره سازی شرکت باربری و حمل بار پیدا کنید.
اگر شما تولید کننده یا وارد کننده کالاهای خاصی هستید و نیاز به انبارش و ذخیره سازی آنها دارید همانطور که گفته شد باید با توجه به نوع کالای خود اقدام به پیدا کردن یک انبار مناسب نمایید. برخی از شرکت های باربری معمولی چنین خدماتی به شما ارائه نمی کنند و شما برای این کار نیاز به یک شرکت حمل و نقل بین المللی دارید تا بتوانید از خدمات ذخیره سازی شرکت باربری مورد نظر برای نگهداری از کالاهای خاص خود استفاده نمایید.

مزایای استفاده از خدمات ذخیره سازی شرکت باربری

یکی از مزایای استفاده از خدمات شرکت حمل اثاثیه منزل ، به جای شرکت ذخیره سازی (صرفه جویی در هزینه های ذخیره سازی رقابتی معمول)، قابلیت آنها برای کمک به شما در باربری اسباب منزل جهت ذخیره سازی و پس از آن برای انتقال وسایل به محل جدید است. کارگر اسباب کشی در این شرکت های باربری قادر هستند در حمل اثاثیه سنگین به شما کمک کنند و بدون این که شما نگران افتادن یا سقوط وسایل خود باشید آنها را تا ماشین اسباب کشی جابجا نمایند و داخل کامیون قرار دهند. کامیون حمل اثاثیه و کالاهای شما به سادگی داخل انبار می رود و در آنجا توسط باربران ماشین تخلیه می شود و وسایل داخل انبار چیده می شود.
این شرکت ها همچنین در زمان بسته بندی نیز به کمک شما می آیند
و با اطلاع از بهترین روشهای بسته بندی اثاثیه کلیه وسایل شما را در بهترین بسته بندی ها آماده می نمایند
همچنین برای بسته بندی وسایل حساس و ارزشمند نیز خدمات خوبی ارائه می کنند.
پس از اتمام مدت انبارداری نیز شما می توانید به سادگی از شرکت خدمات اسباب کشی بخواهید تا وسایل شما را توسط کامیون به محل جدید شما انتقال دهند و شما تمامی اثاثیه خود را درب منزل دریافت نمایید. در جهت ارائه بهتر خدمات ذخیره سازی شرکت باربری از تجهیزات مناسب حمل بار مثل لیفتراک و … استفاده می کند به این وسیله خطر آسیب دیدن وسایل به حداقل می رسد.

خدمات ذخیره سازی شرکت باربری و اتوبار اطلس بار

ما در اطلس بار در زمینه ارائه خدمات انبارداری و نگهداری از وسایل شما آماده است تا بهترین بسته بندی را به شما ارائه داده و وسایل شما را در بهترین شرایط ممکن نگهداری نماید و هر زمان که شما نیاز داشته باشید وسایل تان را در محل جدید به شما تحویل دهد خواه جابجایی و باربری در تهران باشد و خواه شما نیاز به حمل بار بین شهری و ارسال بار به شهرستان دیگری را داشته باشید شرکت اتوبار و حمل بار اطلس بار کلیه این خدمات را به شما ارائه می نماید برای استفاده از خدمات ذخیره سازی شرکت باربری و اطلاع از قیمت خدمات ذخیره سازی شرکت باربری کافیست با ما در اتوبار مدرن و باربری خوب در تهران شرکت اطلس بار تماس بگیرید.
مجموعه ما قابلیت ذخیره سازی و انبارش کالاهای مختلف شما را دارد.
و بهترین و ایمن ترین شرایط را برای نگهداری از دارایی های شما ارائه می نماید.

  • امکان بسته بندی کالا و اثاثیه مختلف با توجه به نوع و ابعاد و فرم کالا
  • قابلیت انبارش و ذخیره سازی کالا با توجه به نوع کالا
  • حفاظت و نگهداری از کالا در شرایط مناسب
  • امکانات تخلیه و بارگیری کالاها و اثاثیه مختلف در انبار
  • دارا بودن انبار در بهترین و کلیدی ترین نقاط

اتوبار و باربری اطلس بار علاوه بر این در انجام کلیه فعالیت های اجرایی مربوط به حمل بار و کالاهای مختلف فعالیت دارد و پوشش بیمه مناسبی نیز جهت خدمات ذخیره سازی شرکت باربری اتوبار اطلس بار ارائه می شود. این شرکت دارای برنامه ریزی منسجم جهت تسریع کار و عدم ایجاد هر گونه وقفه در طی مراحل انجام کار می باشد. کلیه فعالیت ها و خدمات ذخیره سازی شرکت باربری اطلس بار همچنین با قیمت مناسب و مقرون به صرفه ارائه می گردد.